28 februarie 2011

NCIS: Anchetă militară sau NCIS: Naval Criminal Investigative Service online series

Cum am spus mai jos, dintre toate seriile poliţiste, cel mai mult îmi place aceasta. Îmi place Gibbs pentru felul în care este apropiat de echipa sa, pentru tenacitate, pentru inteligenţă, pentru devotamentul său. Îmi place echipa...nu cred să fi văzut una mai bună în alt serial. Toţi sunt deosebiţi şi originali în felul lor.

NCIS: Anchetă militară - seriile online

După ce veţi da click pe serial vi se va deschide o altă pagină unde puteţi viziona filmul de pe mai multe servere. Eu aleg mereu serverul 9. Se încarcă foarte repede.

Vă doresc, vizionare plăcută!

~~{{~~~~}}~~

4 comentarii:

The dreamer spunea...

pentru o doamna cu un suflet deosebit: o primavara cu cel mai dulce parfum al fericirii, cu multe realizari si bucurii

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Mulţumesc mult draga mea... Îţi doresc şi eu să ai o primăvară minunată...artificii de flori şi frumuseţe în tot ceea ce va fi să îţi fie! La Mulţi Ani astăzi şi ţie!

Nistor Ramona spunea...

Vai! deci umorul acestora aste cel mai bun dintre toate filmele poate Kasel e singurul car îmi place mai mult. Ziva şi doctorul patolog sunt preferaţi mei...:-))))))))))))))

Sandrina-Ramona Ilie ~ Lady Allia spunea...

Abby e pe departe preferata mea, iar la Ziva îmi place felul în care ştie să îl modereze şi să îl tachimeze pe Tony. Sunt absolut fenomenali! :)