29 noiembrie 2008

Un dans de lebada pentru o floare de colt...


Viata uneori ne pune in fata celor mai stranii intamplari. Uneori, un pas gresit, un accident banal si toata viata noastra se prabuseste asemeni unei pasari cu o aripa franta!
Asa a fost si este inca si viata Oanei Opincariu,
detinatoarea titlului de campioana europeana de junioare la proba de 3.000 de metri, castigandu-l, in acelasi timp, si pe cel de vicecampioana la 1.500 m.

Campionii nostri de multe ori ne sunt mandria fara de chip, fara de nume...
Multi dintre noi (spre marea mea rusine si dezamagire...IARTA-MA OANA!!!) nici macar nu stim despre acesti copii minunati care din pasiunea lor ne fac noua bucurii, ne aduc noua lacrimi de fericire si recunoastere pe plan international ca si natiune!
Incep printr-o joaca si continua prin munca...multa munca, iar apoi, multi dintre ei sfarsesc in spitale de recuperare, in scaune cu rotile, iar noi, natiunea nu le intoarcem inapoi nici macar un simplu sprijin sufletesc!
Pe multi ii uitam acolo ca si cand...ar continua sa fie doar un chip fericit de copil pe o medalie mondiala!

Eu am aflat de Oana...la "Dansez pentru tine", unde Mihai si Alina Petre au "executat" un dans de lebada pe inima deschisa - in ceea ce ma priveste.
Am amutit!

Am amutit atat la minunatul spectacol de eleganta, carisma, vis...pe care mi l-au oferit cei doi frati, cat si la auzul scopului pe care au decis sa-l reprezinte: Oana Opincariu - din colegialitate, umanitate si frumusete sufleteasca!

Va felicit din suflet Mihai si Alina Petre atat pentru dans cat si pentru scopul ales!
Ati dat dovada de tot ceea ce este mai frumos in sufletul unor oameni si ma bucur ca poate nu inatampltor azi m-am uitat la aceasta emisiune.
Sunt fericita sa aflu din nou ca printre oameni se gasesc cu adevarat oameni!




“Pasiunea care mi-a marcat destinul” Patinatoarea Oana Opincariu a suferit anul trecut un accident grav. Acum poate merge doar dacă este ajutată de cineva.


“Pasiunea care mi-a marcat destinul”
Patinatoarea Oana Opincariu a suferit anul trecut un accident grav. Acum poate merge doar dacă este ajutată de cineva. Conturile la care o puteţi sprijini sînt:

Cont lei: RO68BRDE300SV41310793000 şi
Cont Euro: RO64BRDE300SV41310873000

Este o persoană simplă, care îşi doreşte să dea tot pentru a putea redeveni ceea ce a fost în sport pînă la 3 iunie 2007. De curînd, patinatoarea Oana Opincariu şi-a sărbătorit ziua de naştere. Jurnalul Naţional îi urează “La mulţi ani!”

“Sportul l-am început la 8 ani... ca o joacă, mai ales că tata este antrenor la patinaj viteză, iar mama este tot sportivă. Îmi doream enorm să merg şi eu la antrenamente şi încetul cu încetul, o joacă a copilăriei s-a transformat în ceva serios. A început să îmi placă din ce în ce mai mult şi aşa patinajul a devenit pasiunea care mi-a marcat destinul. Dacă ar fi să mulţumesc cuiva pentru tot ceea ce am realizat pînă acum, i-aş mulţumi Lui Dumnezeu, pentru că am fost sănătoasă în toţi aceşti ani. Chiar dacă acum am avut un accident cumplit, El m-a ajutat să supravieţuiesc. Sînt sigură că Dumnezeu nu mă va abandona nici de acum înainte şi voi începe din nou patinajul.

Sportul înseamnă tot (orice om are nevoie de sport), iar pentru mine asta înseamnă patinajul viteză – Totul. Nu mi-aş imagina altfel viitorul decît practicînd acest sport. Cea mai mare realizare pe care am avut-o pînă acum în sport a fost atunci cînd în Olanda, la Alkmaar s-au ţinut Jocurile Europene de Juniori. Cursa de 3.000 m (recordul de pistă la această probă îl deţin eu) a fost cea mai frumoasă din viaţa mea. Am obţinut locul 1, iar la 1.500 m am obţinut locul 2. Şi încă ceva… în momentul în care am urcat pe podium a fost ca un vis care a devenit realitate. Pînă atunci mă tot gîndeam cum o fi cînd urci pe podium la un concurs internaţional şi mai important? Cum se simt acei sportivi care ies pe podium… Atunci am ieşit şi eu şi m-am simţit împlinită.

Sănătate multă aş vrea să primesc de ziua mea şi să fie totul ca înainte de accident. Atît. Din fericire, pînă acum nu a trebuit să iau decizii foarte grele pentru patinaj. Poate că fără să îmi dau seama nu am avut timp mai deloc pentru mine. Nu am avut o copilărie ca alţii, dar mi s-a părut ceva normal aşa cum a fost. Pînă în momentul de faţă nu aş renunţa la sport decît pentru părinţii sau sora mea... dar ar fi ca şi cînd o parte din mine m-ar părăsi.”

http://www.jurnalul.ro/articole/133598/astazi-e-ziua-ta...---oana-opincariu

Iar aici este Oana la "Dansez pentru tine":


Niciun comentariu: