1 februarie 2007

Contact

Ramona-Sandrina Ilie
Ramona-Sandrina
Pseudonim literar: Lady Allia
Motto de viață: "Cum putem face imposibilul? Cu entuziasm! - Paulo Coelho, Al 5-lea Munte"


Poet, scriitor, aforist și înșiruitor de gânduri.
Textele semnate de mine au drept de copyright.

Biografie:

Data şi locul naşterii:

- Într-o zi friguroasă şi neaşteptată de iarnă, pe 22.02.1977 în Oradea, oraşul de pe malul Crişului Repede unde trăiesc nuferi rari şi poposesc iarna lebede pe râu.
- Am copilărit în satul Homorog împreună cu bunicii mei Jenica și Mitru. Despre ei scriu des și inima mi-e plină de iubirea lor ca de stele.
- Am locuit peste tot și doar într-un loc anume.
- Am iubit mai ca toată lumea și totuși doar un singur suflet.

Experienţă: Visătoare cu texte în regulă!
Un acrobat sufletesc, reprezentant pe scenă la suflet deschis!


Date de contact:

• E-mail:ramona.sandrina@yahoo.com
• Pagină web: ladyallia.blogspot.com

Lansări de carte:

- Pe 31 Octombrie 2010, la Biblioteca Municipală Adjud, a fost "botezată" şi scoasă în lume prima mea carte, un volum de poezii de dragoste: "Farul de la capătul tuturor lumilor mele". O lansare de carte încărcată de emoţii şi bucurii. De oameni frumoşi şi prezenţe deosebite: profesorul şi epigramistul Ion Croitoru, scriitorul Gheorghe Stroia şi poetul Ionel Marin.

- În martie 2012, apare la lumina tiparului Antologia universală „COMORI DE VISE” (Poveşti, povestiri, amintiri). Lucrarea antologhează 23 de autori români, din Europa, Canada şi Statele Unite, printre care am onoarea şi fericirea să mă aflu şi eu cu câteva povestioare.

Proiecte în lucru:

- Roman de dragoste: "Fănuşa",
- Roman de dragoste, aventură, comedie şi dramă: "Trei femei în Seul"
- Volum de gânduri: "Monolog în doi" în colaborare cu Paul Sorlopciu
- Volum de gânduri: "Dialoguri cu un înger"
- Volum de gânduri: "Amintiri din viitor cu surioara mea"

Proiecte finalizate:

- Trilogia pentru copii mici şi mari deopotrivă "Hanul Poveştilor"
- Povestea "IupiiUpiiMagiPiticaria"
- Povestea "Orriarria"

Apariţii editoriale:

- În luna februarie 2011, scriitorul adjudean Gheorghe A. Stroia a lansat prima sa lucrare de aprecieri critice, intitulată „Petale din cuvinte”, carte în care dumnealui a simţit să îmi dedice un capitol, în care va prezenta recenzia sa asupra volumului meu de poezii.

- Revista literară „VISUL”,

- Revista literară "Basarabia Literară"

- Revista de cultură, arte, tradiţii, credinţă, istorie, educaţie "Melidonium"

- Revista literară "Confluenţe literare"

- Revista de cultură şi atitudine Zeit,

- Revista "Dunărea de Jos"

- Revista "Boema",

- Revista "Didactic",

- Revista de cultură generală "Constelaţii diamantine"

- Revista literară "Agero Stuttgart"

- Revista "Lumea romaneasca"

- Revista "Tanarul scriitor"

- Revista "Niuzer"

- Revista "Belgianul"

- Revista "Asii romani"

- Monitorul de Vrancea

- Ziarul de Vrancea

- Vrancea Media

- Milcovul

Jurnalist colaborator la:

- Webcultura

- Vrancea Media

- Stelian Tănase

Colaborator al:

- Bibliotecii Municipale Adjud,

- Revistei Armonii Culturale,

- fotografului Valeriu Costin alias Dungha în proiectul "Picătura de vopsea"

- fotografului Adrian Fluture

- Radio Moldova

- Radio Enigma

- Radio Clipa

Referințe critice:

- Scriitorul Stroia Gheorghe
- Poetul Ionel Marin
- Poetul și epigramistul Ion Croitoru

Opinii personale:

Sunt doar un reprezentant pe scenă la suflet deschis!

Mereu am considerat că un CV trebuie să ne reprezinte pe noi ca oameni, mental şi suflet. Să fie o carte de vizită completă. Oamenii trebuie să facă diferenţa prin ei înşişi şi mai apoi prin realizări.

Când este vorba despre a scoate cărţi la lumina tiparului, nu mă grăbesc. Lucrurile se nasc când e momentul, iar timpul nu poate fi grăbit! Vine mereu exact când trebuie!

Unii cântă, alţii dansează step, iar eu scriu. Asta iubesc să fac. Asta fac, defapt. Scriu. Alţii editează, recenzează, îşi dau cu părerea şi simt. Textele mele sunt pentru toţi, dar asta nu înseamnă că toţi se vor regăsi în ele. La urma urmei, ele sunt ceva mai mult decât personal. Sunt carne din carnea gândurilor mele. Sânge din sângele sufletului meu. Spicuiri. Flash-uri. Emoţii, Fluturi. Zboruri. Căderi. Le-am adunat în cuvinte şi le-am dăruit. Unii le-au găsit apă vie, alţii neinspirate, alţii geniale, iar unii şi-au băgat picioarele în ele. Nu contează însă. Eu tot voi scrie. Pentru că aşa simt, iar eu fac mereu ce simt. Sunt eu însumi şi mă simt privilegiată că nu îmi doresc să fiu altcineva îmbrăcată în cuvinte ce nu mă recunosc!

Gânduri de la mine pentru voi:

Toate textele care îmi poartă semnătura sunt carne din carnea mea. Vise din visele mele. Sânge din sângele meu. Emoţii din emoţiile mele. Trăiri din trăirile mele. Tristeţi din tristeţile mele. Lacrimi din lacrimile mele. Suflet din sufletul meu. Gânduri din gândurile mele. Iubiri din inima mea! Sunt viaţa mea pe fragmente, de-a întregul sau amestecat, dar viaţa mea! Sunt ce am învăţat eu de-a lungul ei făcând greşeli, reparând greşeli, iubind, trădând, căzând, ridicându-mă. Sunt ce am învăţat eu pe alţii din învăţăturile trase de mine în speranţa, că ei nu vor păşi pe unde am fost eu, sau vor învăţa să lupte pentru iubire frumos, în felul lor. Mai frumos decât am făcut-o eu. Sunt speranţa pe care am rupt-o din mine şi am lăsat-o să zboare în credinţa că veţi înţelege faptul că Iubirea este răspunsul şi cheia oricărui suflet, a oricărei fapte bune şi a oricărei întrebări! Sunt bucăţi din mine vouă! Frânturi de suflet şi de iubire necondiţionată!

Textele mele sunt o reverenţă a sufletului meu faţă de voi cei care vă opriţi paşii în dreptul lor şi poposiţi lângă ele citindu-le!

Dacă vă plac, nu le ucideţi cu bună ştiinţă dăruindu-le anonimatului când le puneţi pe paginile voastre. Nu le despărţiţi de mine. Nu aveţi cum să ne separaţi. Suntem simbioţi ai aceloraşi rădăcini. Avem cuvintele şirag care ne leagă printr-un gând unic, original, doar al nostru!

Nu smulgeţi din mine visele mele, crezând că aşa vor deveni ale voastre!

Nu rupeţi din mine florile gândului meu bun vouă, crezând că mai sunt destule în grădina mea. Plantaţi-le frumos să nu moară! Dăruiţi-le! Umpleţi o grădină de oameni frumoşi din ele!

Nu sfâşiaţi iubirile şi amintirile mele doar pentru ca lumea să vadă cât de frumos ştiţi voi iubi! Faptul că eu iubesc aşaşi în inima mea trăieşte o iubire ca nici o alta, nu înseamnă că aveţi dreptul să o socotiţi a voastră numai pentru că îmi furaţi textul!

Nu violaţi iubiri! Iubiţi-le! Rămâneţi la umbra cuvintelor lor şi învăţaţi să o trăiţi frumos pe a vostră! Sau construiţiţi-vă propriile iubiri, propriile iubiri şi bucuraţi-vă apoi de minunea lor! Deveniţi voi înşivă unici în trăiri!

Nu îmi ucideţi viaţa punând-o sub anonimat. Asta nu o va transforma în viaţa voastră!

Viaţa, sufletul şi iubirea mea are CNP unic! Nu se potriveşte perfect pe nici unul din voi. Singurul suflet care s-au născut cu mărimea exactă a sufletului meu este copila mea . Atât!!!

Restul, care îmi doriţi unicitatea, sunteţi doar impostori care pretindeţi că dezbrăcându-mă pe mine de tot ce sunt, de hainele sufletului meu acestea vi se vor potrivi perfect vouă!

Vă înşelaţi!

Vă vor fi ori prea mici, ori prea strâmte, ori prea scurte, ori prea lungi, până vor ajunge să devină incomode...deoarece veţi ştii mereu că nu voi sunteţi sub ele şi nici ele hainele voastre! Decât să vă sufocaţi cu voi înşivă într-o zi, mai bine recreaţi-vă şi deveniţi unici! Fiecare aşa cum ştiţi. E mai bine decât să te dai drept altcineva.

Dăruiţi oamenilor sursa cuvintelor nu pentru că acesta ar fi cel mai important lucru, ci pentru că orice apă are izvorul său unic, de origine,unde fiecare ar trebui să vină să bea cu bună ştiinţă! Dacă voi v-aţi răcorit sufletul lăsaţi şi pe alţii să ştie de unde şi să decidă singuri dacă merită să deguste din sufletul meu pus în cuvinte.

"Te poți împodobi cu penele altuia, dar nu poți zbura cu ele - Blaga"

Vă mulţumesc tuturor pentru citire, pentru încrederea prieteniei voastre, pentru susţinereşi constanţă!

Ramona-Sandrina~Lady Allia
Contact:


Mail: lady_allia@yahoo.com




Lasă un mesaj!



Nume:*
Email:*
Subiect:*
Mesajul Dvs.:*
Verification No.:*
contact form faq

Powered by 123ContactForm

Niciun comentariu: