12 decembrie 2009

ca şi într-o întâia dată...

 

într-o lume în care iubirea noastră este cenzurată de împrejurări şi timp,
iar semafoarele vieţii vor arăta mereu culoarea roşie pentru noi,
noi ne-am încăpăţânat să credem unul în altul şi ne-am aşezat altarul
într-un loc unde Dumnezeu uitase să se mai roage, (dar nu să existe)

şi în timp ce toţi spuneau "nu", noi am învăţat să urmăm dîra de cer senin
de sub tălpile sufletului până când ea ni s-a încrustat sub piele
şi-am învăţat pe de rost paşii şi rostul zborului fără aripi în doi

într-o lume în care iubirea noastră nu are voie să se rostească
ochii noştri au învăţat alfabetul morse scris cu litere înmuiate direct în inimă
şi stau la taclale şi râd şi vorbesc, iar între noi tăcerea a devenit un rost,
o stare de graţie ce stă cupă celeilalte şi naşte lumi infinite fără coduri de bară,
fără etichete convenţionale, fără sunete surde şi tipare făcute pe alte suflete

în lumea noastră iubirea e doar iubire şi are dreptul să se nască şi să trăiască
iubind
într-un loc unde Dumnezeu uitase să se mai roage, (dar nu să existe),
iar noi ne-am aşezat altarul sufletelor pentru noi ca şi într-o întâia dată!

4 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"o stare de graţie ce stă cupă celeilalte şi naşte lumi infinite fără coduri de bară,
fără etichete convenţionale, fără sunete surde şi tipare făcute pe alte suflete" - foarte, foarte frumos... Lumile fără coduri de bară ar fi ideale...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Lisandru pentru fiecare vizită şi pentru fiecare vorbă plină de căldură şi apreciere..

Nu ştiu dacă ar fi ideale, dar faptul că oamenii încătuşează dragostea în tot felul de convenţii şi etichete este...trist!

Frumos este când dragostea le depăşeşte şi crede doar în ea însuşi!

Vă doresc un sfârşit de săptămână minunat!

Geanina Codita spunea...

Am citit acestă postare de 7 ori fără exagerare.

Ai scris sublim despre iubire, iar eu am trăit fiecare sunet aşternut aici fiindcă iubirea ce-mi învăluie fiinţa este extrem de puternică, aşa cum bine am citit în aceste rânduri.

Zile pline de iubire şi tot respectul nostru, dragă prietenă!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Bine ai revenit draga mea Geanina! M-am bucurat nespus să te regăsesc aici. Cu voi alături, hanul este mult mai luminos şi neândoit mult mai plin de iubire!

Sublimul versului se datorează în totalitate omului sublim din sufletul şi viaţa mea! Fără Vrăjitorul meu...toate clipele şi versurile mi-ar fi goale!

Te îmbrăţişez draga mea dragă!