11 august 2011

Cazare Sinaia

(Sursa foto: internet)


Nu ştiu ceva mai frumos pe Pământ decât muntele. Nimic mai magic. Nimic mai înconjurat de mister şi minune, de cer albastru şi verde..., verde cât vezi cu ochii. Aşa ne aşteaptă ei pe noi... Cu magie, culoare, viaţă şi ape reci care să ne ostoiască durerile şi inima de drumuri grele, de gânduri şi aer obosit.

Către munte mă poartă pe mine gândul mereu. Uneori aud noaptea cum ţipă şoimul sau bufniţa, vulpile sau cum latră câinii...adânc şi gros, precum urlatul lupului în nopţile reci. Susurul apelor, focul de tabără, muzica, oamenii, locurile.

La munte poţi veni oricând. Vara te aşteaptă îmbrăcaţi în verde şi curcubee de culori, iarna te aşteaptă trăgându-şi pe umeri şuba de zăpadă, numai bună de schiat. Printre cele mai spectaculoase locuri este Sinaia. Acolo nu ai cum să te plictiseşti. Are pârtii de schi pentru toată lumea...începători, bunicei sau profesionişti. Are Platoul Bucegi unde soarele este maiestuos. Şi, dacă am inima albastră, cobor să ascult muzică de calitate la festivalurile locale.

În cazul în care mi-aş dori să îmi obosesc gândurile şi picioarele şi să mă scald în istorie şi arhitectură, dau o raită pe la atracţiile turistice... - nu sunt puţine deloc!

Şi, uite aşa, ajung la momentul în care o să îmi doresc să mai rămân o zi. Apoi şi o noapte. Poate chiar mai multe. În cazul ăsta, există telefonul acela celebru: "sună un prieten!" :). Eu am să sun la Cazare Sinaia. La început o companie oarecare. Apoi, o companie la care am tot apelat. Acum, sun la un prieten. Când într-un loc găseşti mereu ceea ce cauţi, ajungi să revii mereu. Deci, sunaţi şi voi în cazul în care ajungeţi pe acolo. Într-o zi, veţi face asemnei mie...veţi suna un prieten.

Niciun comentariu: