10 decembrie 2008

colinda unui copil anonim


Moş Crăciun aş vrea să ştii
sunt şi eu ca alţi copii
chiar dacă stau în spital
vreau şi eu să merg la bal

cred în zâne şi-n pitici
şi-am văzut că-s mulţi pe-aici!
cred în prinţi şi în prinţese
în zmei, elfi, cenuşărese

vreau dulciuri cât încape
jucării, dar dintre toate
dragă Moşule tu ştii
cel mai mult ce mi-aş dori?

să ştergi ochii mamei mele
de când eu sunt bolnăvior
ei mereu sunt plini de stele
ea...nu ştie, dar mă dor
când mă oglindesc în ele!

tatei să-i spui c-am crescut
nici când doare nu mai plâng
sunt copil ascultător
să mă joc cu el mi-e dor!

iar apoi Moşule bun
să scoţi din sacul tău mare
sănătate multă tare
să pot să plec de aici
căci sunt mic...
sunt doar un pici

eu vreau să alerg pe-afară,
să mă pregătesc de şcoală,
să mă joc cu alţii copii...
Moşule...te rog să vii!

dragă Moşule tu ştii
cel mai mult ce mi-aş dori?

sănătate cum ţi-am spus
şi vreo două jucării
şi-s cuminte! (ca să ştii)
chiar de am multe de dus
eu le duc cu fruntea sus

să îţi scriu unde să vii?
sunt aicea mulţi copii!

DRAGĂ MOŞULE...SĂ VII!!!


Adresa: P.A.V.E.L.

1. Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti – Centrul de Resurse şi Servicii P.A.V.E.L., parter, camera 116, Şoseaua Fundeni nr. 252, cod 022338, sector 2, Bucureşti.
TelVerde 0800 800 421. Tel/Fax: 021 311 27 00. Tel: 021 318 32 69, interior 1551

2. Casa Părinţilor şi biroul Asociaţiei P.A.V.E.L., Şoseaua Mihai Bravu nr. 311-313, bloc SB1, scara 1, apartament 1, cod 030309, sector 3, Bucureşti.

Tel/Fax/Robot: 021 344 28 85. Tel: 021 346 84 80. Mobil: 0765 244 416

pavel_romania@yahoo.com , pavel.romania@yahoo.com , pavel_romania@hotmail.com

http://www.asociatiapavel.ro
http://asociatiapavel.home.ro
http://asociatiapavel.ro/index.php?ln=ro&cat=1

Niciun comentariu: