22 octombrie 2009

dacă ne-am fi întâlnit


(Sursa foto: internet)

dacă ne-am fi întâlnit,
aproape întâmplător,
mai devreme,
când iubirea se aştepta
îmbrăcată în îmbujorare
şi cer senin,
iar fluturii ştiau
să danseze peste inimă
până când ar fi auzit
toată lumea cum ne respiram...

dacă ne-am fi întâlnit,
în urmă cu câteva priviri
în suflet
înainte să crească din noi
alte priviri,
aş fi ştiut să mă opresc
şi să te aştept
la o răsuflare distanţă
de buzele tale
şi aş fi ştiut să rămân,
iar dac-ai fi vrut,
te-aş fi lăsat să mă iubeşti
până când, sub mângâierile tale
părul meu ar fi devenit alb,
iar tu te-ai fi născut deja
de-atâtea ori
sub privirile mele,
încât timpul ar fi rămas năuc
sub fruntea ta senină
de zâmbet albastru

dacă ne-am fi întâlnit,
la o răsuflare distanţă,
îmbrăcată în îmbujorare
aproape întâmplător,
ţi-aş fi zâmbit
pentru toate zilele umbrite
despre care, într-o clipă vinovată
voi ştii că le vei avea,
în timp ce eu,
mă plimbam prin viaţă
adunând vise
pentru o altă viaţă
nu foarte departe de tine,
nu foarte aproape de mine
doar...
la o aruncătură de ani lumină distanţă!

Niciun comentariu: