2 august 2010

vocea...

Am aşteptat de la un timp vocea ta. Ştiu, ştiu, dar o vroiam pe cea dincolo de tăcere. Undeva în noapte te aşteptam cu emoţie să-mi povesteşti despre viaţa mea, aşa cum doar tu ştii să o faci. În desenele tale pe sufletul meu, viaţa are alte culori...uneori se desprind asemeni unor fâşii cu aripi şi aleargă pe tot cerul...alteori, mă desprind eu cu tălpile de pământul greu şi plutesc aşa cum niciodată nu mi-a fost dat să plutesc. În lumea noastră înlănţuită ironia este că am toată libertatea necesară pentru a respira iubire şi zâmbet. Câteodată, mă ridici pe braţele tale să culeg stele şi-mi împleteşti coroniţe şi salbe. Nu mi-ai atins niciodată sânul, nici trupul, dar mi-ai atins sufletul mai adânc decât a ştiut cineva vreodată să o facă. Nu m-ai îmbrăţişat în mătasea nopţii, dar mă ţii mai aproape de tine decât aş fi crezut că pot aparţine cuiva. În locul acela unde eşti tu, iarba e proaspătă, florile sunt vii...nu există nici o lacrimă, nici o urmă...e un pământ tânăr şi frumos. Nimeni nu şi-a şoptit şoaptele în lacurile unde tu îţi plimbi palma încet tremurându-le şi nimeni nu a auzit vreo şoaptă de acolo.
Am aşteptat de la un timp vocea ta. Ştiu, ştiu, dar vroiam să o aud acolo...unde sufletul meu tace cel mai frumos. Să-ţi spun că mă bucur? E ca şi cum aş lua cuvintelor ce oricum nu ar putea exprima niciodată! Mi-e dor de tine. Sunt aproape 16 ani, dacă nu mai bine..., iar mie îmi este tot dor de vocea ta.

6 comentarii:

căpcă1 spunea...

ma enervezi ce frumos poti sa scrii!
auzi, buei, de ce ai tu atata talent ? ia da-ncoa buletinul !
:))

Florin spunea...

indeed.
:))

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

atunci suntem chit :D! te dai la mine oficial? :)))

măcar talent să am şi eu Cătă :) că în rest sunt destul de slabă de duh :))))).

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Miaunel, tu faci front comun cu Cătă cumva? Eu cred că voi doi complotaţi!

Anonim spunea...

Minunat! ... să aud vocea ta "acolo...unde sufletul meu tace cel mai frumos. " Încântată să te citesc!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc pentru vizită suflet frumos... Mă iartă că prin curăţenia de pe blog lăsasem blogul tău pe dinafară... Te aştept să revii :).