15 august 2010

LA MULŢI ANI MARIA MEA DRAGĂ...!!! LA MULŢI DE SFÂNTA MARIA!

în noi locuiesc îngerii şi uneori sfinţii,
le presărăm praf de fericire pe aripi
şi-i naştem oameni şchiopi şi simpli
fără aripi,
fără drumuri line,
le lăsăm doar pasul
şi le dăruim doar zborul
unii, ajung să atingă norii,
alţii stelele,
alţii se pierd printre oameni
unii însă sunt atât de iubiţi încât devin
ei înşişi steaua cuiva
şi strălucesc să-i vezi de departe
acolo, unde ţi-e întuneric cu tine

uneori, îngerii rămân în noi şi ne pun aripi
ca să putem păşi fără să şchiopătăm în viaţă!


LA MULŢI ANI MARIA MEA DRAGĂ...!!!
LA MULŢI ANI SUFLETUL MAMEI!

Îţi doresc să creşti sănătoasă, fericită, iar eu să am înţelepciunea să-ţi aşez zborurile cele mai frumoase în gânduri, în suflet şi pe umeri! O viaţă senină să ai îngerul meu iubit... Tu eşti tot ce mi-aş fi putut dori de la viaţa aceasta...bucuria mea, lumina, strălucirea, fericirea, îmlinirea, seninul şi cu siguranţă dragostea mea cea mai mare şi ami profundă! 
TE IUBESC AUGUSTA-MARIA!!!

Doresc un sincer "LA MULŢI ANI!" tuturor celor care poartă acest nume şi...fie ca viaţa să vă fie la fel de senină, magică şi deosebită precum numele pe care îl purtaţi! Să aveţi parte de împliniri şi sănătate şi fericire!

15 comentarii:

Dungha spunea...

La multi ani, sa cresteti mari si frumosi,

căpcă1 spunea...

ramona, astazi se comemoreaza, nu se sarbatoreste! pe 8 septembrie e ziua onomastica!
oricum, fetitei tale, tot ceea ce-i mai bun!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Vali... Mă bucur să te revăd :).

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Cătă, în unele locuri se sărbătoreşte, în altele nu. Preotul după slujbă urează "La mulţi ani"...

" Creștinii serbează in 15 august Adormirea Maicii Domnului, sărbătoare religioasă cunoscute ca Sfânta Maria Mare, și care este pregătită printr-un post de doua săptămâni -al treilea din an dupa postul Paștilor și cel al Sfinților Petru și Pavel. Adormirea Maicii Domnului, cunoscută popular ca Sfânta Marie Mare, Santamaria sau Uspenia, ultimul praznic împărătesc din anul bisericesc, celebrează ziua în care Fecioara Maria și-a dat obștescul sfârșit, iar popular este ziua care desparte lunile călduroase de cele reci.

Femeile cu nume de Maria organizează ospețe onomastice în această zi, dovedindu-și ospitalitatea de gazde. "

Din câte ştiu eu, astăzi a fost moartea Mariei ca şi om, trupeşte, dar şi învierea ei şi ridicarea la Cer, deci, nu este doar un moment de tristeţe.

Oricum, despre anumite aspecte religioase din Moldova voi deschide o secţiune nouă :), pentru că acolo sunt multe obiceiuri, unele din ele foarte frumoase, intrate în cutuma bisericească, dar...împrumutate şi deloc ortodoxe (nu mă refer la ziua de azi).

iulia spunea...

@capca1- Asa stiam si eu, dar in unele zone ale tarii se spune "La multi ani!", pe la noi stiu ca nu.

@Ramona- Frumusica mai e, sa-ti traiasca! Si da, avem obiceiuri superbe, dar care incep sa moara. Doar in satele indepartate se mai respecta obiceiurile stravechi.

oana spunea...

la multi ani senini si frumosi Mariuca !Luana te imbratiseaza, te pupa,si regreta ca nu poate ajunge la tine.

Doru C. spunea...

La Multi Ani!
Ai o fetita frumoasa si sunt sigur ca atunci cand voi avea barba alba ...ii voi citi ideile pe blog ... :)

Doru C. spunea...

@ capca1:

pana la urma, ziua copilului tau poate fi sarbatorita ori de cate ori vrei! ;)

sunshine spunea...

Sa traiesti cu numele,copil minunat ! D-zeu sa-ti lumineze drumul in viata si sa te fereasca de tot raul.Te iubesc mult, Augu, si, ca mama spirituala, iti promit ca voi fi totdeauna langa tine(chiar daca nu fizic, macar cu sufletul si cu gandul).

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Iulia :). Are frumuseţea specifică moldovecencelor :). În Adjud, obiceiurile se păstrează încă foarte, foarte bine...aş spune că te chiar obligă să le păstrezi :D.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumim prinţeselor noastre şi micului prinţ :). Sarcină fără probleme draga mea, iar Luanei...toată dragostea!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Doru, dacă ea va dori să scrie...eu voi fi fericită să o citesc :). Cu siguranţă mă va depăşi! Mulţumesc pentru vizite şi mă bucur nespus pentru că te revăd!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Lili...tu mereu eşti lângă noi...oriunde ne-am afla şi oriunde te-ai afla! Mulţumim pentru tot ce ne eşti nănuţă!

danbrasov spunea...

Pupici multi si desi pentru fetita si pentru tine! Este o comoara!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Dane :)! Întoarcem pupicii pentru tine şi fetele tale frumoase!