21 decembrie 2010

amestecate

(Sursa: internet)

căldură şi frig, alb şi negru, dragoste
zbor peste un cuib de cuci uitaţi undeva
în lanul cu amintiri
sinceritate şi teamă, uitare şi icoane
nasc câteva pelicule cu păr cărunt
şi mâini bătrâne
împletind ciorăpei de lână

uneori, îmi închipui că îi face pe măsura
fetiţei mele,
iar ea râde larg şi senin
ca şi cum Dumnezeu ar ieşi prin surâsul acela
sau ca şi cum ar coborî de pe cruce
prin ochii ei

senin şi ceaţă, albastru şi alburiu, soare
soarele coboară uneori în ceaşca mea de cafea
şi mă priveşte
eu învârt linguriţa şi fac cercuri cu zâmbete,
alerg apoi prin mintea mea
de la o tâmplă la alta,
ca şi cum aş vrea să ies singură la plimbare

fără mine...

plinătate şi goluri, ecouri şi linişte, singurătate
cuibul creşte în mine
fără ramuri, fără cuci,
atunci Dumnezeu coboară iară dintr-o rugăciune
şi se aşează în mine
am mai lipit un ulcior spart, am mai cărpit
o singurătate

dar tot mă îndoiesc uneori ca tot omul...

4 comentarii:

Tudor spunea...

Multumesc pentru melodie. Este exact ce aveam nevoie in aceasta seara

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Cu multă plăcere Tudor :).
Îţi doresc ca şi ziua de astăzi să rămână în asentimentul serii şi să fie una bună şi frumoasă.

Vă doresc Sărbători Fericite şi pline de zâmbet alături de cei dragi vouă!

corina cretu spunea...

Craciun fericit si fie ca Noul An sa va aduca sanatate, impliniri si bucurii!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Îţi doresc un Crăciun liniştit lângă cei dragi, multă sănătate, fericire şi să te poţi bucura de toată căldura acestor zile minunate!

Te îmbrăţişez cu drag omul meu frumos :)!