24 ianuarie 2013

ia-mi...

(Sursa: internet)

ia-mi inima în inima ta şi învaţ-o să bată pe toate şoaptele tale
striveşte-o dacă e nevoie ca să se poată naşte încă o dată
să bată normal pe iubirea ta

ia-mi privirea şi adânceşte-o în privirea ta, învaţ-o să te privească
în timp ce tu o iubeşti născând în ea cercuri de emoţii
unde tu eşti universul meu

ia-mi trupul şi cuprinde-l cu mâinile tale desenează iubite cu mine
pe corpul tău toate visele în care nu ţi-am fost
apoi strigă-mă tare pe nume

eu am să iau numele meu de pe buzele tale şi am să ţi-l pun
pe umeri, pe gât, pe braţe până când am să-l uit
şi am să-mi dau gura cu numele tău

ţie şi nopţii în care îndrăgostiţii îşi sunt izvor unul pentru altul
până când nimic nu mai este de sorbit, de făcut, de şoptit,
doar cântecul acela dintre două inimi

Niciun comentariu: