15 noiembrie 2014

Am să mă învelesc din nou în câteva vise...



Am să mă învelesc din nou în câteva vise și am să țin de ele cu sufletul. Am să mă îngrop în ele până nu voi mai simți golul cu tine. Poate voi amorți iubitule... Poate voi amorți. Poate inima asta nu va mai plânge așa. Poate amintirea privirii tale se va fi băgat deja sub piele, în carne, în sânge să nu te mai caut așa de nebună peste tot. Mi-ai spus că vei fi mereu cu mine. Că vei fi mereu în inima mea. Știi tu ce e acum în ea? Întuneric, frig, teamă și plâns. Durere și întrebări. Nici îngerii nu îi mai găsesc. Nici nu îi mai vreau. Nu mai vreau nimic. Nimic. Vreau doar să dorm și să mă trezesc când voi fi uitat durerea asta. Atât. Dar nu am să o uit pentru că în ea e atât, atât de multă iubire!!!!! Și tu! Iar să nu te mai iubesc nu știu. Nu vreau! Am să mă învelesc din nou în câteva vise și am să țin de ele cu sufletul. - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: