25 martie 2010

nefirescule


(Sursa foto: internet)

demult
nu mai cred în îmblânzirea inimii îndrăgostiţilor
de către oameni
câte lumi şi câte prejudecăţi
au încercat
să ne pună căpestre peste iubire
şi să ne poarte unde vor mâinile lor de Dumnezei,
să ne facă să ciugulim nebunia
unei lumi goale fără sunete şi culoare
din pălmi aspre şi grele

                       şi n-au reuşit???

câte neiubiri s-au vrut iubite de ochii tăi adânci
pentru un pumn
de sentimente din care tu mă hrăneşti cu iubire
ambozie şi apă vie sufletului meu

                     şi n-au reuşit???

câte depărtări s-au vrut zări de neatins
pentru ca noi
să nu ne atingem sufletele însetate de drag

                     şi n-au reuşit???

                     cum spuneam...

eu ciugulesc iubirea doar de pe buzele tale
boabe de rouă străvezie
sub care se nasc noi şi noi trăiri lactee pentru
universul nostru

eu nu mă leg cu alte lanţuri
decât cele care mă îmbrăţişează mătase,
mă fac să tresar şi să simt roiuri de emoţii sublime,
mă strâng
lăsându-mă mai liberă decât
mi-am fost vreodată

                     şi nici alte

"10 porunci" lumeşti
nu cunosc
decât cele pe care le-am învăţat
lăsându-mă iubită pe fiecare boabă din rozarul
iubirii
pe veci ţie..."nefirescule" !


4 comentarii:

Matilda spunea...

Fericit trebuie să fie acest "nefiresc" , iubit de o femeie atît de deosebită...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Matilda...mi-a fost tare dor de "vocea ta" :). Chiar mi-a fost dor. Sper că sunt toate bune la tine.

Nefirescului meu, măcar atât să îi pot dărui într-o lume care mai mult îi ia...iubirea şi gratitudinea mea că există, până dincolo de orice graniţe lumeşti!

Mulţumesc draga mea, mulţumesc...

Matilda spunea...

Draga mea Sandrina, dacă aş avea timp, am "vorbi" zilnic, crede-mă! Dar eu sunt bunică şi am timpul foarte limitat. Nepoţeii mei merg la şcoală, la înot, călărie,etc. deci drumurile mele zilnice mă omoară, dar mă şi întreţin "zglobie" .
Te îmbrăţişez.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Daaa, ştiu că eşti bunică! Ferice de nepoţii tăi iubită femeie!
Ştiu ce înseamnă o bunică şi dintre toate femeile vieţii, ea îmi lipseşte cel mai mult.
Cât despre timp...hehe, şi al meu e la fel. Când doarme ce apuc să mai "pălăvrăgesc" şi când o mai fentez de câteva minute :D!

Îi aparţin în totalitate şi suntem dependente una de alta :)