7 septembrie 2011

Melancolie

(Sursa: internet)


Uite aşa mă aplec peste umărul tău, floare şi te iubesc cu toate temerile tale. Uite aşa cresc din mine ape şi te las să izvorăşti din mine cu toate emoţiile tale. Şi te iubesc. Şi poate, nu am să ştiu niciodată cum e să-mi trec mâna prin părul tău şi să tremur.  Uite aşa las luna să îmi coboare peste pleoape şi te las pe tine să mă iubeşti. Cu toate tăcerile tale. Şi nebuniile. Şi copilăria. Şi uite aşa am să prind rădăcini ţie, indiferent în ce lumi vei fi plecat. Şi te voi iubi. Nu contează cum. Nu contează cât. Iubirea se măsoară doar prin iubire. Eu, am ales numărul sufletului tău. Pe vecie. Ce mult pare a fi, dar cum aştept eu eternitatea!!!

4Strings - Take me away (chill out mix)
 

8 comentarii:

Just me spunea...

Doamne Dumnezeule, dar rau stii sa lovesti acolo unde doare cel mai tare...in suflet. Defapt in locurile acelea pline de amintiri, de tristeti, de chipuri. Eu cred ca poti lovi si in amintirile pe care nu le avem. E ca si cand ai trece prin oameni ca si prin unt! Frumos suflet de femeie.

Dan Trofin spunea...

nici nu-ti dai seama, cat m-ai nimerit cu melodia asta. desi e mai veche, eram prin liceu cand ascultam "Take me away", e una din cele mai faine melodii Trance ever made ;)
e drept, asta-i una mai noua, de atmosfera, mai chill ..
in privinta textului, se suprapune de minune cu melodia aleasa de tine si intregesc o atmosfera si sentimente exprimate, ca de obicei, atat de fian de tine ;)
o zi minunata, Sandrina !

Dan Trofin spunea...

"e drept, asta-i una mai noua, de atmosfera, mai chill .." - adica e un remix al mai vechii melodii de care vorbeam, aparute acum 12-14 ani :)

alexander spunea...

frumos. imi place ca te lasi in dansul cuvintelor.L(

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Just, nu am vrut să lovesc la corazon :). Sincer! Doar că uneori simţim cum simţim şi atunci trebuie să scriem, pentru că altfel ne împărţim în mii de bucăţi. O zi faină să ai!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Dane, eu prima dată am auzit-o cântată de Tim McGraw, apoi au fost foarte multe variante ale ei. Dintre toate, aceasta mi-a plăcut foarte mult..., pentru că îmi place muzica trance, chillout :). Deşi nu sunt pentru remixuri, trebuie să recunosc că unii dj au versiuni mult mai bune decât originalele :D.

Cât despre text..., mă bucur că ţi-a plăcut :).

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Iar mie, îmi place să te am din ce în ce mai des pe aici Ştefan :)!

Nistor Ramona spunea...

trompeta îngerului... aşa se nu meşte floarea şi asta foloseşti tu pt a duce cuvântul...