31 martie 2015

La Mulți Ani, Nichitule!!! Te iubesc și iubesc urma cuvintelor tale...



azi, s-a născut EL!!!
EL, Dumnezeul literaturii mele pe cord deschis
care îmi sângerează în cuvinte, în gând, în fiecare literă
EL, pe care îl urmez precum cânii de pradă după dârele de cerneală până în cer,
pe fundul oceanelor, de unde a pescuit toate sirenele cu litere mari
și le-a dat viață!!! le-a pus aripi de hârtie, apoi le-a vrăjit cu penița, iar ele
s-au dat peste cap lui și s-au transformat în poeme de sărbătoare tutror zilelor mele
EL a scris de suflet rănit, de suflet îndrăgostit, de suflet mort și viu, de suflet de om și sfânt
EL, cel mai sfânt dintre toți sfinții cuvintelor! Doamne! Doamne cum ne-ai îmbogățit Tu cu așa minunăție de om și ce goi am rămas, dar ce frumos a pictat lumea
în cuvinte ca să avem noi hrană din hrană zeilor!!!

(Dumnezeul literaturii mele pe cord deschis, Ramona-Sandrina)

"Azi, sunt ce iubesc! Iar eu, TE IUBESC PE TINE!!!"

La Mulți Ani, Nichitule!!! Te iubesc și iubesc urma cuvintelor tale...

Niciun comentariu: