28 aprilie 2012

La mulţi ani Adriana mea!!!!!!!!!!



Dintre toţi oamenii...doar tu îmi eşti aceea pe care inima mea o poate recunoaşte oriunde şi oricând, iar asta, deoarece deşi nu suntem surori de sânge, viaţa mi te-a dăruit ca şi un altfel de soră...
Surioara aceea pe care eu nu am avut-o niciodată, dar cu care îmi împărţeam toate...Aşa cum fac şi acum. Cum facem dimineţile şi serile. Şi toată ziua. În gând, aici, la telefon...
Eşti cel mai cald şi frumos om pe care l-am cunoscut. Un om bun ca şi pâinea cea mai rotundă a lui Dumnezeu. O mamă minunată. O prietenă de nădejde care este mereu aproape când simţi să o chemi. Uneori şi când nu o chemi.
Tu ştii să auzi şi şoaptele şi nerostitele oamenilor. Nu ştiu stea pe cer care să lumineze cum luminezi tu prin bunătatea şi candoarea ta! Nu cred că este şi nici nu va fi vreuna vreodată! Eşti asemeni unui far! Oamenii te văd de departe şi găsesc calea către lumina aceea firească din ei. Când nu te văd ei...te văd inimile lor!
Poate cuvintele îmi sunt sărace acum...pentru că dacă aş putea m-aş transforma într-un cântec, sau o poezie..., dar pentru că eşti tu...rămân doar eu,...fireasca şi senina ta... cu sufletul deschis către tine şi ştiu...că şi tăcându-te, tu mă auzi cel mai frumos!

Îţi doresc ca viaţa să ţi le împlinească pe toate şi să te fericească...! Să îţi dăruiască sănătate şi linişte! Bucurii cu carul şi zâmbete!
Iar într-o zi...îţi doresc să îţi găseşti acel loc din Bali în tine, în inima ta unde să ştii că orice ar fi, tu eşti mereu acasă!

La mulţi ani, Adi...a mea...!!! Te iubesc din toată inima surioara mea dragă! Nu am să pot vreodată a exprima cât...

într-o zi, aproape oarecare din braţele cerului
te-ai strecurat TU
copila cu zâmbet de soare,
cu suflet de floare,
cu braţe surioare
şi păr de stele plin
într-o zi, aproape oarecare pe vârfuri de suflet
ai intrat TU
rază de lumină
de iubire plină,
iar eu am ştiut
că toate în viaţă au un început
vise culori din patru zări s-au adunat în curcubeu
de-atunci TU şi EU
două nuanţe, două surori, gând împlinit
aşa cum te-am dorit
mereu,
mereu,
pereche de om frumos în sufletul meu
codiţe să îmi împletească,
codiţe să i împletesc,
iubiri să-mi povestească
la bine şi la rău
câmpuri de maci să alergăm o viaţă-ntreagă
şuviţă albă să îţi iubesc
în părul tău

eu azi mai mult decât oricând
îi mulţumesc Tatălui meu!

Niciun comentariu: