22 iulie 2013

Fără tine sunt un trup în care nu mai locuieşte nimeni şi nimic!

(Sursa foto: internet)


Când inima ta va tremura, am să o sărut şi am să-i şoptesc: "nu tremura, sunt aici cu tine să te iubesc până la capăt!". Tot ce a fost mai trist şi mai greu în viaţa asta le-am trecut cu tine, dragostea mea! Când peste viaţa mea cădea întunericul precum o eclipsă de suflet, doar privirea ta arunca o rază de lumină pe care o putea întrezări. Urmând-o, ajungeam mereu pe drumul către mine şi puteam să o iau din nou de la capăt. Viaţa mea a început mereu cu tine. Când peste viaţa mea se aşeternea tăcerea groasă ca o pâclă, doar inima ta bătea într-un fel în care dezmorţea totul şi o auzeam. În toată tăcerea, doar ea era sunetul pe care îl puteam auzi. O voi iubi mereu şi te voi iubi nespus pentru că viaţa mea bate cu tine. Fără tine sunt un trup în care nu mai locuieşte nimeni şi nimic!

Niciun comentariu: