26 decembrie 2013

Tu ești magia mea! Atâta timp cât te am în inima mea...o eternitate!

(Sursa: internet)

"Cand te temi ca magia ar putea sa dispara, nu uita... Caram in spatele nostru munti de iubire... (N.A)"

În spate nu...în inimă ! Când gerul și viscolul din afara ei m-au cuprins, mi-am amintit că nimic nu mă va putea îngheța vreodată. Nimic nu mă va putea doborî. Nimic nu mă va putea face să renunț la ceea ce pot deveni. Am în inima mea toată vraja necesară pentru a fi invincibilă: copiii mei, pe Didi, Deea, Luci și sufletul meu pereche! Îi am pe toți culcușiți în sufletul și inima mea. Mi-o încălzesc și mi-o țin mereu vie, pregătită de o nouă bătaie, chiar dacă nu întotdeauna sunetul ei este cel așteptat! Voi învăța să trăiesc și cu acest ritm sacadat de dor de tine. Într-o zi...va deveni cel bun! Până atunci, inima mea va fi resuscitată cu dragoste de cei ce mă iubesc și va resuscita cu dragoste pe cei pe care îi iubesc! Nu am să uit! Tu ești magia mea! Atâta timp cât te am în inima mea...o eternitate! - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: