1 decembrie 2013

La mulți ani, România!!!

(Sursa foto: internet)

Mulți români se plâng de țara lor, deși țara lor nu se plânge de ei. Le-a favorizat nașterea aici. Le-a dat mândria de a fi român. Pentru că DA...este o mare mândrie în a fi român. I-a educat, i-a crescut. Le-a dăruit familie, prieteni și amintiri. Unora primele iubiri și iubiri de o viață.

Și deși toți se plâng de ea, România nu se plânge că a fost pângărită cultural, educațional, furată de la suflet către orice bogăție, "violată" național, jignită, părăsită, transformată, plagiată, torturată! Nu se plânge pentru că nu doar străinii au încercat să îi manipuleze istoria și recunoașterea faptelor istorice fără de care nici Europa nici măcar America nu ar fi adus atât de multe victorii în războaie. Micuță, Cenușăreasă, uneori de neștiut pe harta lumii, ROMÂNIA a avut ÎNTOTDEAUNA în clipe cruciale ale istoriei ceva de spus!

Oriunde voi fi, am să iubesc această țară pentru minunile sale culturale, pentru eroii săi, pentru artiștii și sportivii săi de excepție, pentru pădurile și minunile sale naturale, pentru ciripitul păsărilor care nicăieri nu ciripesc ca acasă, pentru liniștea care o găsesc mereu aici, pentru părinții, frații, copiii mei și iubirea care aici le am și nu în altă parte! Nu voi uita niciodată cât m-am bucurat că sunt român când am văzut drapelul național arborat, când am văzut un artist cântând sau dansând pentru România, când am auzit de un copil olimpic reprezentant al acestei țări!!! Oriunde voi fi am să duc numele și mândria de a fi român mai departe și voi lupta, voi milita MEREU pentru ROMÂNIA MEA!!!

Iubesc România pentru tot ce este ea! La mulți ani, țara mea dragă! La mulți ani, români...oriunde ați fi voi! Iubiți-vă țara, deoarece nici o alta nu este sânge din sângele vostru așa ca ea! - Ramona Sandrina

Niciun comentariu: