17 decembrie 2013

Cu bine prieteni...

(Sursa foto: internet)

Pentru că ne apropiem de sfârșitul anului, de o sărbătoare minunată, aceea în care s-a născut Mântuitorul nostru Isus Hristos, dar și aceea în care fiecăruia dintre noi, Moșul îi va pune ceva sub rămurica de brad sau suflet, aș vrea să vă împart câteva gânduri din adâncul sufletului meu.

În acest an...eu am cunoscut-o așa cum nu am crezut că ea poate exista. Am învățat că eu care scriu despre ea, care am scris atâta amar de timp...nu am cunoscut-o cu adevărat până acum. M-a uimit, m-a surprins, m-a umplut de strălucire, de liniște, de minune, de fericire. Mi-a dat rost și m-a ajutat să învăț multe despre mine, despre iertare, respect, oameni și viață și dragostea necondiționată. Mi-a arătat cât de minunată e viața și cât de frumoasă pot fi eu! Mi-a fost iubit, profesor, tată, prieten și m-a iubit cum nimeni vreodată nu o va face! Și mă va iubi! A fost îngerul și iubitul meu! Ireal și frumos!

Îi mulțumesc pentru tot ceea ce este și îmi va fi pentru tot restul eternității! ~

De acum însă, va trebui să mă remodelez, să mă reinventez, să învăț să rămân și să devin omul și femeia aceea care trebuie să fiu ca să pot ține sufletul și privirea sus, iar el să zâmbească mândru de acolo de unde este și să știe...că "fata lui tati" este cea mai bună!

Vreau să vă mulțumesc tuturor pentru că m-ați suportat așa cum sunt...cu bune și rele, cu toane, cu lacrimi și surâsuri. Vreau să vă mulțumesc pentru constanța voastră, pentru gândurile bune pe care mi le-ați lăsat mereu atât pe pagină cât și prin telefon și mail. M-au ajutat de nenumărate ori să văd partea minunată a vieții și să înțeleg mult mai mult însemnătatea prieteniei și a iubirii. Vreau să vă mulțumesc pentru un an plin în care am împărțit multe, multe emoții și fericire! Vreau să vă mulțumesc pentru că îmi sunteți și...îmi cer iertare dacă poate uneori am sărit calul, dacă poate uneori am fost și eu mai om decât mi-aș fi dorit și am rănit prin cuvinte sau textele mele! Vreau să vă cer iertare celor față de care nu am avut răbdarea de a vă cunoaște mai bine sau nu v-am înțeles cum mi-aș fi dorit! Le cer iertare și celor care dintr-un motiv sau altul au simțit că nu sunt omul care sunt și au făcut orice le-a stat în putință să mă rănească. Le cer iertare că nu am găsit în mine echilibrul de a nu răspunde răutății cu vorbe grele sau gesturi care nu mă caracterizează. Le doresc mai mult decât oricui să își găsească liniștea, pentru că ei probabil au nevoie de ea cel mai mult. Și iubirea.

De aceea, voi pleca o vreme! Inițial am dorit să închid pagina, dar nu am să o fac din respect pentru cei care mă citesc, care îmi sunt în lista de prieteni și pentru cei care citesc Hanul. Totuși, nu voi mai intra și nu voi mai fi o vreme nici aici, nici pe blog. Vă rog, să nu mai îmi scrieți...pentru că nu voi citi. De data aceasta, trebuie să merg până las capăt cu alegerea și decizia mea. Am nevoie de liniște, de puterea de a găsi acel ceva care să mă ajute să revin, de mine! Vă mulțumesc însă anticipat pentru gândurile, prietenia și dragostea voastră!

Vă doresc Sărbători Fericite, un An Nou plin de bucurii, de fericire, de liniște sufletească și de dragoste. Indiferent de câte lucruri minunate vă va aduce viața să nu uitați niciodată că singurul care contează cu adevărat, singurul care le poate împlini pe toate este…iubirea! Fără ea nu vom fi niciodată întregi sau fericiți. Cu ea însă…suntem invincibili! Să vă aducă Moșul numai zâmbete, oameni dragi care să vă prețuiască așa cum meritați și care să vă rămână până la capătul capătului, deoarece nimic pe lume nu doare mai tare decât să se rupă de tine un om, un prieten…sau o persoană iubită! Să vă aducă sănătate, senin și împlinire!

Sărbători Fericite dragele și dragii mei și să fiți fericiți!
 
 
Cu bine, prieteni!
 

2 comentarii:

Loredana spunea...

Sa iti gasesti pacea pe care o cauti!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulțumesc...Pacea mea e departe, departe. Sper să găsesc puterea de a înainta...