14 august 2012

Focşaniul Vechi.ro - Focşaniul aşa cum nu l-aţi mai văzut!

(Sursa foto: Focşaniul Vechi.ro)

Focşaniul aşa cum poate puţină lume l-a cunoscut :)! Un loc boem, plin de istorie, cultură şi locuri de promenadă pentru oamenii acelor timpuri.

Încerc să îl trec prin sita inimii mele şi e ca şi cum mi-aş aminti de ce îl iubesc atât de mu
lt, de ce întâlnirea cu el a fost ca o revedere frumoasă... Undeva în sufletul meu, eu şi Focşaniul ne-am cunoscut dintotdeauna!

Minunată pagină...Tot respectul şi aprecierea mea pentru iniţiativă şi cât mai multe bucurii! Focşaniul merită să fie cunoscut şi promovat cât mai frumos!

Focsaniul Vechi.ro

Vă invit să vizitaţi Focşaniul de altădată şi să reveniţi, dacă sufletul vostru a rămas atins de acele imagini aproape vii...
Acest site este un concept 100% Sorin Tudose!

Niciun comentariu: