18 august 2012

Să ne cunoaştem - gânduri şi sentimente din mine...

 

Îmi amintesc de vremea aceea când îmi doream să fiu...Nu ştiu când sau cum s-a întâmplat, dar mi-am dat seama că în viaţă contează cel mai mult încrederea în tine, în sufletul tău, în ceea ce eşti tu ca om!

Cum îi spuneam surioarei mele: "Cred ca am invatat sa apreciez la mine lucrurile cu adevarat importante. Nu e ceva frumos intr-un loc? Nu e bai! Este in altul! Si, uite asa, se completeaza una cu alta :)".

Nu îmi e frică de vârstă. Primesc de la fiecare an în plus ceva special. Altceva. Fiecare vârstă are ceva frumos în ea. Completează. Întregeşte ceea ce suntem ca oameni.

Şi, ar mai fi ceva. Nu îmi e teamă să fiu femeie într-o lume a femeilor Barbie, deoarece nu îmi e teamă să fiu femeie. E ceva frumos şi mereu provocator în acest lucru :).

Contează să spui "sunt ce sunt" şi contează să te simţi bine în pielea ta. Un echilibru cu tine însuţi. Lângă mine se vor aşeza să rămână doar cei care mă plac aşa cum sunt :)! Restul sunt foarte liberi să aleagă din marea de oameni un loc de om cu suflet pe măsura dorinţelor lor :)! Eu nu am să mă schimb pentru ca să intru în pielea altcuiva. Ce ar mai fi de iubit din mine atunci? :)

Niciun comentariu: