28 august 2012

Gânduri, frânturi

Da...ce înseamnă cuvintele dacă le spui doar să fie spuse şi le ţii doar pentru tine când e nevoie de ele? Ce sunt cuvintele dacă nu aripi pentru suflet? Uneori dăruieşti atât de multe aripi încât pentru tine poate nu mai rămâne decât visul
unui zbor...



Ce inseamna cuvintele

Oriunde esti, eu sunt in preajma
Oriunde pleci, eu voi fi acolo
Oricand soptesti numele meu, vei vedea
Cum fiecare promisiune mi-o tin
Caci ce fel de tip as fi
Daca as fi plecat cand ai avut cea mai mare nevoie de mine.

Refren:Ce inseamna cuvintele
Daca nu sunt sincere
Cand le spui
Ce inseamna cuvintele
Daca sunt doar pentru momente bune
Si apoi..nu
Cand e iubire,
Da, le strigi in gura mare,
Niciodata nu dispar
Traiesc, chiar atunci cand noi nu mai suntem.

Si stiu ca un inger imi va fi trimis,
Doar pentru mine si stiu ca mi-am dorit,
Sa fiu acolo unde sunt si voi fi
Stand alaturi de ea in seara asta,si voi fi alaturi de tine,
Nu voi pleca niciodata cand vei avea cea mai mare nevoie de mine.

Refren:Ce inseamna cuvintele
Daca nu sunt sincere
Cand le spui
Ce inseamna cuvintele
Daca sunt doar pentru momente bune
Si apoi nu
Cand e iubire
Da,le strigi in gura mare
Niciodata nu dispar
Traiesc, chiar atunci cand noi nu mai suntem.

Oriunde esti, eu sunt in preajma
Oriunde pleci, eu voi fi acolo
Si voi fi aici mai mult decat mereu
Cum fiecare promisiune mi-o tin
Caci ce fel de tip as fi
Daca as pleca cand ai avea cea mai mare nevoie de mine.

...Intotdeauna imi voi tine ïngerul aproape!

Niciun comentariu: