6 august 2012

Postul între a fi sau a nu fi!

(Sursa foto: internet)

Azi, am tras concluzia mai mult ca oricând, stând în jurul cratiţei virtuale cu prietenii mei pe facebook că mâncarea-i temelie :)))!
Aşa cum am spus...eu nu mi-s vinovată că pusăi o salată de vinete la fotografii, iar ei au datiama în tătă cămara.. până dădură de lapte, sarmale şi alte bunătăţi...pofticioşii :D!
Trecând la o altă discuţie...eu, nu am reuşit numa o dată să ţin post...:(. Nu pot şi basta. Acum, cu copil mic nu mai pot nici atât. Însă mă bazez că se spune că copiii şi bătrânii nu tre să postească.
Pe când cresc mare...numa bine îmbătrânesc şi mă scapă Dumnezeu...:)))).

Este bine însă să postim şi să o facem din suflet. Nu pentru că ni se cere sau ni se spune. Ci, pentru că noi ne dorim asta. Credinţa este ca iubirea: ori e, ori nu e...nu există jumătăţi de măsură!

De aceea, dacă nu se poate un lucru, mai bine nu-l facem. Dumnezeu ne cunoaşte şi gândurile şi nu îl putem păcăli. Eu consider că în privinţa asta m-aş juca cu EL ca şi cu bunica când mâncam pe ascuns din cozonacii sau plăcintele ei, iar ea mereu ştia...


Niciun comentariu: