7 august 2012

Degeaba taci

"Degeaba taci"...o poezie scrisă de mine în 2011. Un fel de răvaş aruncat în timp...Mi-am închis sufletul într-o sticlă şi am dat-o mării timpului să o poarte tot mai departe, tot mai departe. Azi, mi-am dat seama că a adus-o din nou la mine. Ca un altfel de răspuns... Dragostea nu este mereu peste mări şi zări. Nu trebuie să scrutezi depărtările ca să auzi cum ţipă pescăruşii altui suflet...direct din tine! :) Dragostea mea îmi este nopţi şi zile senine...pentru că îmi este atât de adânc cuibărită în carne, în sânge, în suflet...încât am devenit simbioţi în timp...Poate odată, voi fi o picătură de univers peste o clipă de-a ta...

Realizare proprie, poezie propie, melodia Yuki Kajiura - Crying Alone...

4 comentarii:

Componente pc spunea...

Atat de frumoase sunt articolele tale!

Rochie seara spunea...

Imi place felul prin care te exprimi!

Cazare Predeal spunea...

Atat de frumos scris!

Masina de spalat vase spunea...

Foarte foarte frumos. Felicitari!