1 septembrie 2013

niciodată nu mă veţi jefui de cuvintele mele de dragoste..

(Sursa foto: internet)

Mă puteţi jefui de toate. Inclusiv de orgoliul meu. De mine. Dar niciodată nu mă veţi jefui de cuvintele mele de dragoste. Când nu le voi mai putea scrie, am să le şoptesc! Când nu le voi putea şopti am să le suflu către cer să pâlpâie un curcubeu de iubire. Eu am să plec. Ele vor rămâne să dea mai departe ceea ce cândva a fost bogăţia mea: tu, dragostea pentru tine şi oamenii mei dragi! Atâta vreme cât am o inimă plină de tine şi un cufăr de cuvinte la îndemână cu care să construiesc nemurirea, nimeni nu va putea spune despre mine că sunt un om sărac! Acum...jefuiţi-mă încet şi de cuvinte! Împrăştiaţi-mi iubirea între cele patru zări şi mări ca şi cum eu nu aş mai fi printre voi! Când ele vor fi terminate, nu va mai rămâne pic de carne pe inima mea. Numai vise! Acelea, cum le veţi mai lua?!Mă puteţi jefui de toate. Inclusiv de orgoliul meu. De mine. Dar niciodată nu mă veţi jefui de cuvintele mele de dragoste. - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: