1 septembrie 2013

Încă o zi departe de tine...

Încă o zi departe de tine. Mi-am petrecut toți ani aşteptându-te. Sperând. Privind în depărtare. Nici un orizont nu mi se părea prea mare, prea larg. Îl adunam mereu în mine, lângă inima mea, în inima mea. Adânc! Te respiram cu fiecare rugăciune. Ne respiram încet în şoapte, pe nume într-o lume ce odată ne-a fost interzisă. Te-am adunat clipă cu clipă în viaţa mea. Te-am adunat de peste tot şi am rescris destinul cu noi. Nu te-am lăsat niciodată să pleci, chiar dacă eu am plecat de câteva ori. Te-am luat în sângele şi visele mele cu mine. Te-am scos noaptea alături de mine ca să nu mor. Te-am aşezat alături şi am vorbit ca odinioară cu tine. Te-am privit şi m-am rugat să nu dispari niciodată. Ai fost gura mea de aer şi viaţă pe care o trăgeam în inima mea pentru a putea să merg înainte...fără tine. Şi mai sunt câteva zile departe de tine, dar nici una fără tine. Depărtarea noastră a fost mereu fizică. În suflet...noi doi ne-am fost mereu cuib unul altuia. Ne-am ţinut mereu de mână, ne-am privit, ne-am ridicat unul pe altul, ne-am zâmbit şi ne-am trimis răvaşe de iubire de la o inimă la alta. Dragul meu...te aştept ca inimile noastre să se amestece într-o bătaie şi să-şi amintească gustul acela rotund dintre doi oameni. Deplinătatea mea eşti tu și simt că mai avem puţin. Atât de puţin. Eşti departe...într-un loc ce nici nu pare pe acelaşi pământ din cauza neîntâlnirii noastre, dar totuşi, niciodată plecat din mine. Aici! Atât, atât de aici. Mi-am petrecut toți anii vieții mele așteptându-te, dar niciodată renunțând. Niciodată fără tine. Niciodată prea departe. Sufletul meu mereu a şoptit cu tine!Știu că într-o zi ai să-mi apari! Ai să-mi atingi sufletul! Am să te recunosc și ai să ne rămâi! Oriunde ești însă, eu te vreau bine și fericit! Nu mă cunoști încă dragostea mea, dar toate îți vorbesc despre mine. Într-o zi, mă vei găsi și vei ști că pe mine m-ai așteptat toată viața ta!

Niciun comentariu: