23 martie 2013

Vorba Augustei...Cosmin dansează şi când urcă scările...



(Sursa foto: Diana Ionescu )

Cosmin, asemenea Dianei, este acel suflet care s-a născut sub o stea specială. Care are licărirea. Despre care ştii de când îl vezi că este născut să fie altfel! Să urmeze un destin al lui şi al nostru. Oriunde va fi, orice va face, Cosmin va ieşi la suprafaţă prin talentul său nativ. Lui nu îi curge sânge prin vene ci muzică, iar muzica face din el un dans continuu. Vorba Augustei...Cosmin dansează şi când urcă scările :). Cosmin însă nu mi-a atins sufletul doar prin dans ci...prin el. Aşa cum am spus, în inima mea mereu a fost un loc gol pe care nu se potrivea nimeni. Ba era prea mare, ba prea mic. El însă...s-a potrivit mereu pe sufletul meu, în inima mea! Pentru mine, el, va fi mereu, mereu, copilul drag şi aşteptat al sufletului meu!

Te iubesc, copilul meu drag!

Niciun comentariu: