31 martie 2013

Kellemes húsvéti ünnepeket!


Am crescut într-o zonă unde sunt mulţi maghiară şi am învăţat că omenia, sufletul şi prietenia nu au etnie. Unde am crescut eu, Ioşka bacsi şi bunicul meu Dumitru nu s-au certat niciodată pentru nimic. Au fost prieteni buni o viaţă întreagă. Şi-au povestit amarurile şi bucuriile, iar politica li s-a părut o mare prostie, numai bună de dezbinat oamenii. De aia nici nu au luat-o în seamă şi nici nu au făcut parte din vreun partid! Spuneau însă că orice naţie îşi are ciurucurile sale, dar ceea ce contează cu adevărat sunt cei care fac diferenţa. Iar ei, au făcut diferenţa cu siguranţă. Şi-au apărat amândoi ţara pe al cărui pământ s-au născut.


Astfel că, astăzi, dragii mei oaspeţi, cititori catolici si reformaţi, eu vă urez un Paşte Fericit alături de toţi cei dragi! Vă doresc multă sănătate, bucurie şi o sărbătoare Luminată şi cu vreme frumoasă să aveţi!

Kellemes húsvéti ünnepeket!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce folos daca politicienii { din toate tarile nu numai din Romania } nu tin cont nici de parerile si nici de sentimentele lui nea Dumitru sau ale lui Ioska bacsi ?Ce-i mai important este faptul ca nu tin cont de nevoile lui Dumitru sau ale lui Ioska...In sfarsit o postare ce-mi place .Se dovedeste inca o data daca mai era necesar ca , nu poti fi tot timpul doar romantic....trebuie sa cobori cateodata si cu picioarele pe pamantul acesta , unde se intampla atatea nenorociri ce n-au nici o legatura cu romantismul nici al dumitale si nici al altora !

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Stimate domn, ca jurnalist, mamă, soţie, cetăţean sunt mereu cu picioarele pe pământ. Dovadă multe articole poate sarcastice şi extrem de realiste ale mele.
Totuşi, ca scriitor, ca om de litere şi care iubeşte literatura, prefer să scriu despre lucurile frumoase, despre dragoste, bunătate şi posibilitatea de a alege între a fi bun sau rău.
Despre viaţa de zi cu zi de ce aş scrie mereu? Ce rost ar avea? Avem fiecare problemele noastre cu care ne confruntăm, nu mai trebuie să şi scriem despre ele...să ni le amintim şi reamintim sub orice formă. Când evadăm, putem să scriem şi să citim ceva frumos, acre să ne facă linişte în minte, suflet şi să ne ajute să ne concentrăm apoi mai bine asupra lucrurilor pe care le avem de rezolvat :).

O zi frumoasă!

Întrebare însă: de ce i-ar interesa pe politicieni despre binele nostru, dacă noi ca naţie suntem total dezinteresaţi de felul în care ne tratează ei şi le permitem tacit şi chiar cu bună ştiinţă să îşi bată joc de noi şi demnitatea noastră în mod repetat şi constant?