27 martie 2013

La mulţi ani, Vasile!!!


 Mereu am scris despre oameni. Despre unii, mai puţin decât despre alţii, iar asta, deoarece atunci când iubim un om ne simţim prea săraci în cuvinte. Cuvintele ne stau în suflet. Adânc. Nu vor scoase la iveală, pentru că nu...ce iubire ar fi aceea care ar outea fi descrisă? Iubirea, aşa cum de multe ori am spus, poate fi faţă de cineva anume, de soţul şi iubitul nostru, faţă copil, de familie, de prieteni, faţă de oameni şi oameni speciali!

Dacă aş spune...pe Vasi l-am cunoscut de mai multă vreme, de un an, doi...ar fi cel mai neadevărat lucru, deşi teoretic aşa este :). Adevărul este că pe Vasi îl cunosc de o viaţă şi multe alte vieţi. Este unul din sufletele care mi-au fost probabil aproape mereu. Mi-e învăţător, mi-e prieten, mi-e părinte, mi-e frate, mi-e orice poate fi sfânt în sufletul unui om. Aseară am spus despre el că dintre toţi, el şi numai el îmi este un altar sufletesc, uman şi moral, deoarece rar mi-a fost dat să cunosc om atât de bun, de cald şi de primitor în inima sa. Pâinea mea caldă de om! :)

El spune despre mine că l-am reînvăţat limba română. Eu spun însă că el m-a învăţat să o rostesc în multe feluri în care nu am ştiu că voi putea vreodată. A fost un învăţător al sufletului meu şi m-a învăţat să buchisesc în ale omeniei, credinţei şi frumuseţii...de toate felurile. Cine ajunge să îl cunoască pe Vasile, cu siguranţă nu va mai rămâne acelaşi om. Se va schimba. Se va reevalua. Va fi cu siguranţă un om mai bun, mai frumos. El este un grădinar de oameni, iar noi asemeni unor flori. Are grijă de noi, chair şi în clipe în care de el nu are grijă nimeni. Trist, obosit, bolnav, Vasile iubeşte omul şi niciodată nu este îndeajuns de trist, obosit sau bolnav ca să ajute.

Gândindu-mă la el, mă simt privilegiată din multe puncte de vedere, dar cel mai mult mă bucură şi mă fericeşte prietenia sa. O prietenie până la capătul capătului. O călătorie minunată în care am să mă bucur să scriu în sufletul meu toate noatele muzicale, emoţiile şi cuvintele sufletului său. Un drum care cu siguranţă alături de un asemnea om şi prieten va deveni unul mai drept şi mai bogat în flori alese, aer curat, izvoare de înţelepciune şi cuiburi de drag.

Îţi doresc o viaţă minunată, împlinită, plină de dragoste, sănătate şi fericire alături de draga ta şi de familie! Îţi doresc să îţi umpli sufletul numai de frumos, senin şi bunătate! Să cunoaşti oameni vrednici de tine şi să îţi dăruiască bucurii şi recunoştinţa pe care o meriţi! Îţi doresc ce nici nu pot a spune! Şi mai mult...îţi mulţumesc tare, tare că exişti, dragul meu prieten! Dumnezeu să aibă mereu grijă de tine şi să te binecuvânteze cu taote cele bune lumeşti şi împărăteşti!

La mulţi ani, Vasile!!! :-* ♥ :-*

Niciun comentariu: