6 iunie 2010

dialog...

îmi spui mereu că eşti "un om simplu",
iar eu zâmbesc învăluindu-mă în emoţii frumoase
şi tac privindu-te dincolo de timp şi oameni
probabil că eşti
şi eu sunt la fel,
iar iubirea noastră e simplă asemenea nouă

toţi îndrăgostiţii sunt la fel
li se înmoaie genunchii când se privesc
şi uită să respire aer când li se ating mâinile
cerul lor e mereu unul plin de stele şi vise,
iar inima şopteşte mereu cuvinte roşii precum macii
până aici, nimic nu ne face mai altfel

deci, da...
suntem doi oameni atât de simpli care ne iubim
ca oricare alţii

ce ne diferă sunt emoţiile cu aripi de fluturi
care ne înfăşoară asemeni unui şal şi ne dă linişte
în atât de multă iubire
cuvintele care sparg distanţe şi se aşază cuminţi
la locul lor într-un loc unde tăcerea cântă
şi dansează pe vârfuri
ca să nu spargă mesajul unor inimi ce bat în ritm
de doi

poate...,
spun şi eu aşa...
poate doar asta ne face deosebiţi în lumea asta
atât de comună?
ce spui?
cât de simplu poţi fi prin mine iubite?

12 comentarii:

Aimée spunea...

O sa-l las pe el sa-ti raspunda. :D Eu vreau sa-ti urez bine-ai revenit si sa-ti spun ca astept vesti, ca am stat cu sufletul la gura. Am asteptat cuminte, nu am vrut sa te deranjez. :">

Mi-a fost dor de tine, hangita! >:D< :*

sunshine spunea...

Ai revenit sis? Sau tot in Moldova noastra esti?Ce dor mi-a fost de gandurile tale calde !

One spunea...

Superba...tu nu vei fi niciodata "simpla". Esti minunata...mi-a fost dor de tine...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Crengu...nu am revenit..., nu am revenit deloc. El, cred ca imi raspunde mereu chiar si cand tace...

Vesti...nu am sau nu am deocamdata.
Te imbratisez cu mare drag.

P.S. mai scriu de la mama soacra de la servici...doar aici am calculator si net.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Sis...nu am revenit...tot in Moldova noastra sunt si imi vine sa tin de ea cu dintii. Nu mai pot sis...nu mai pot...am obosit...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

One...sunt si eu simpla, chiar sunt, dar exista ceva in mine care ma face sa fiu deosebita, sa fiu altceva si nu doar o femeie oarecare. Cred ca acel ceva il face si pe el sa fie deosebit si nu doar un om simplu...

florin spunea...

ma bucur ca ai aparut in sfarsit :)

Tudor spunea...

buchiile pentru tine sunt precum tastele pentru mine :) felicitari

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Tudor..., ma flatezi :), dar iti multumesc. Cum spuneam...sper sa ne intalnim cat mai des de luna viitoare :).

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Florin...esti un alintat!
Stii tu foarte bine ca niciodata nu am lipsit cu adevarat :P!

Ioana spunea...

toţi îndrăgostiţii sunt la fel
li se înmoaie genunchii când se privesc
şi uită să respire aer când li se ating mâinile


sa fie oare asa intens?:)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Ioana..., la mine ori este aşa, ori nu e deloc :).

Sper însă ca oamenii să mă citească cât mai mulţi şi chiar dacă nu îmi vor aprecia scrierile...să le rămână măcar mesajul...

Care?
Să nu facă nimic cu jumătate de măsură, pentru că întotdeauna jumătatea lipsă o va înghiţi pe cealaltă. Iubirea trebuie să fie deplină, completă, ameţitoare sau...mai bine să rămână aşteptarea decât acceptarea.