26 ianuarie 2015

nu am nevoie...

(Sursa foto: internet)

nu am nevoie de averi sau bani
ce ar fi ele fără sentimente sau pasiune nestinsă?
nu am nevoie să fiu tratată ca o regină scăldată în petale
ce ar înseamna astea fără tremurul pielii mele sub palmele tale?
nu am nevoie să fii bărbat mare, cu umeri puternici să mă duci pe mine
cum te-aș iubi eu dacă umerii mei nu s-ar potrivi sub ai tăi?
nu am nevoie de lună când am privirea ta este peste tot cerul
sufletului meu unde te-am sădit atât de frumos
nu am nevoie decât de iubirea ta, de flori de gânduri, de nopți nebune,
de vise visate și împlinite împreună,
de atingeri care îmi fac stelele să danseze,
de vorbe care să mă liniștească și să mă aprindă ca pe o repetare
am nevoie de tine ca de mine deoarece inima mea nu mai bate decât
a tine
nu am nevoie de averi sau bani
tu ești comoara aceea adevărată care mă înfrumusețează și mă transformă
într-o femeie bogată și neprețuită prin tine!

Niciun comentariu: