11 mai 2009

rugăciune



 (Sursa foto: internet)

mă rog pe rozarul lacrimilor mele şi-mi cad mătănii din priviri obosite.
ceara mi se scurge pe degete până în oase.
încă un pic şi din sânge îmi vor creşte dureri cu mireasmă de busuioc.
nici o rugăciune pare că nu ajunge la Cer. toate rămân aici închise în mine.
îmi rescriu visele în clopotnite împăienjenite.
fumul de tămâie se înnegreste în mine. sunt asemeni unor pereti de lămpi vechi.
mă mai aprinde doar câte o mângâiere.
mă clădesc de sus în jos. vreau să am rădăcini. simt cum în cap îmi pulsează inima.
mă întreb oare mă aude cineva cum tac?
D-zeu şi sufletul meu îndesat în D-zeu ca şi în ultima salvare.
a cântat cocoşul a treia oară. gândurile negre se risipesc.
îmi iau rugăciunea cu mine. acuma e ziuă.

8 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"...fumul de tămâie se înnegreste în mine. sunt asemeni unor pereti de lămpi vechi.
mă mai aprinde doar câte o mângâiere" - impresionant. Alături de fotografia absolut superbă, minute de lectură desprinsă fâşie cu fâşie de pe suflet...

Aimée spunea...

Cat de bine ai surprins si cat de mult ma regasesc! Felicitari pentru maiestrie si sensibilitate!

cherie spunea...

Lady-Allia, rugaciunea este minunata dar nu te increde in rugaciuni. Oricat de frumoase ar fi, Dzeu nu face ce il rogi. Si pe el nu poti sa-l schimbi. Cauta ca te schimbi tu. Crede-ma este singura solutie.

Loredana spunea...

mi+a placut tare mult chestia cu fara cuvinte... doar pupici. sunteti asa dragute amandoua.

Anonim spunea...

Uneori trebuie sa mai mergem si "dincolo de dincolo" . Nu este o aluzie la "nu ma uita". este doar o parere care sustine ceea ce scrii, poate intr-un mod in care nu as face-o niciodata. Insa unora le sta bine sa gandeasca intr-un anumit fel. Nu gresesti cu nimic sa te rogi, de fapt te rogi tie. Te imputernicesti sa fii sau sa realizezi ceva. Relativitatea ne da dreptul sa gandim ce vrem. Important este sa punem in aplicare doar ce ne face fericiti. Felicitari, chiar imi era dor sa te mai citesc. ;)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Vă mulţumesc din suflet pentru fiecare comentariu. Vă mulţumesc la toţi şi la fiecare în parte...

Lisandru...cred că adevărata poezie apare doar când începem să decorticăm fâşie cu fâşie sufletul îndepărtând ceea ce ne doare, ce ne înfurie, ce ...
Bine te-am regăsit!

.....

Crengu, îţi mulţumesc pentru gândurile mereu sensibile şi frumoase.
Mă bucur că te-am regăsit pe aici!

.....

Cher, Dumnezeu mereu ne îndeplineşte rugăciunile. Noi suntem aceia care nu ştim să vedem sau să regăsim minunile din noi!
Eu nu aştept să se schimbe nimeni cu atât mai mult Dumnezeu, dar nici eu nu mă voi împietri doar pentru că viaţa e uneori cum e...
Mulţumesc pentru comentariu şi pentru prezenţa ta dragă mie!

.....

Lore...mulţumim!

.....

Doru :), o adevărata surpriză! Atât prezenţa, cât şi mesdajul şi cuvintele frumoase.
Să te uit? Nici gând! Te vizitez adesea să ştii :). Eu sunt spiriduşul acela care tot zburdă vesel prin blogul tău citind şi recitind articolele tale...100% Doru.
Mă bucur să ştiu că ţi-e dor să mă citeşti, chiar mă bucur...
Cât despre relativitate...nu e aşa că este cu adevărat o chestie superbă care ne dă atât de multe alternative? :D

Mă bucur nespus că ţii aproape prieten drag!

Anonim spunea...

Nu uit niciodata oamenii buni. ;)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

:) mulţumesc Dorule!
Asta pentru că tu însuţi eşti un om frumos şi poate prea bun şi sensibil!

Mi-a plăcut la nebunie poza cu "I'll be back" :)))!