25 august 2014

Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (Dialoguri cu un înger), Ramona-Sandrina





Când stau trează, înseamnă că te caut. Înseamnă că te aștept. Înseamnă că mi-e dor. Și eu stau trează de când mă știu. Bufnițez. Iar tu, te lași așteptat. Uneori, nici măcar nu mai știu dacă mă iubești. Dacă m-ai iubi, ai ști cât de tare doare dorul. Nu de alta, dar știu când îți sângerează sufletul. Ai uitat? Sângerez cu tine. Pe tine te doare, iar al meu sângerează iubirea noastră pe litere, pe doruri, pe chemări, pe nerostite și tăceri sfâșietoare. Dar voi sta trează. Cât o fi să fie. Știi de ce? Așa simt că sunt vie și mai e rost de viață atâta vreme cât pot scruta depărtările din ce în ce mai adânci cu tine. Măcar sunt. Și măcar am ce aștepta. Fie și o iluzie. Când stau trează, înseamnă că te caut. Înseamnă că te aștept. Înseamnă că mi-e dor. - Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (Dialoguri cu un înger), Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: