23 iulie 2010

O altfel de scenă politică... Vreţi să participaţi? Aici, voi alegeţi!

Deoarece eu mi-am ales demult Preşedintele, m-am gândit că nu ar fi o idee rea să construiesc un altfel de scenă politică pe care să vă aranjaţi fiecare "piesele de şah" câştigătoare pentru România şi români!

Deci, dat fiind că fiecare ne cunoaştem politicienii pe care îi admirăm şi îi respectăm şi pe care nu...voi aveţi un Preşedinte în persoana vreunui politician? Un Preşedinte care să vă reprezinte, care să aibă aceleaşi aspiraţii, aceleaşi speranţe, vise, proiecte ca şi voi?

După ce criterii aţi alege următorul Preşedinte? Contează faptul că este femeie sau bărbat?

Cât de mult vă interesează ca următorul Preşedinte să fie unul de atitudine, unul care să facă schimbări majore incluzând legislaţia (care sper să nu se mai schimbe după fiecare candidatură...) şi Guvernul (adică un prim ministru neamţ etc)?

Care este portretul Preşedintelui tău? Poţi da un nume?

Eu mi-am ales Preşedintele!



Numele Preşedintelui meu este: Corina Creţu.

De ce?
Are aptitudini desăvârşit: este diplomată, graţioasă şi a avut un ascendent deosebit de spectaculos fără să fie lansată pe criterii politice.
Are foarte multe calităţi care au scos-o în faţă pe plan intern şi extern atât ca şi politician cât şi ca şi europarlamentar.
Îi pasă sincer şi dezinvolt de români şi de România. În faţa ei toţi românii sunt egali şi merită o viaţă mai bună.
Are foarte multe succese pe plan profesional şi se ştie face auzită de foruri destul de renumite.
Nu dă vina pe trecut ci caută întotdeauna soluţii de ieşire din crizele prezentului. E un fel de investitor care deşi preia o firmă falimentară are capacitatea de a o transforma într-una profitabilă şi de calitate!
Are atitudine şi forţă!
E frumoasă şi înţeleaptă!
E...perfectă :)!

Ştiu că România nu este pregătită pentru această provocare şi mai ştiu că acest om desăvârşit nu  va candida, dar îmi rămâne spernţa să o avem mereu aproape în politica românească în funcţii de unde poate să fie alături de noi şi unde poate să se implice şi lupte aşa cum ştie ea mai bine pentru oamenii în care ea crede şi pe care îi iubeşte.

Îmi rămâne speranţa că mai am o opţiune în Victor Ponta în care îmi pun toată speranţa deoarece este tânăr, plin de entuziasm, de carismă, de francheţe, de energie, de inteligenţă, de spontaneitate şi ştie să se înconjoare de oameni deosebit de talentaţi şi de perseverenţi în ceea ce fac!

Şi...scena politică poate să continue...dacă vreţi...mergeţi mai departe şi alegeţi-vă miniştrii... sunt foarte curioasă cum ar arăta Guvernul ales de oamenii mei frumoşi :)! Am să îi aleg şi eu şi am să-i pun să îmi guverneze România mea!

Niciun comentariu: