2 iulie 2013

Monolog în doi - fragment

(Sursa foto: internet)

Am auzit in vis o voce puternica, precum suvoaiele de munte,
Mi-a rostit: Paul, trezeste-te, haide, avem de lucru,
Ridica-te, desteapta-te, imbraca-te si spala-te pe frunte,
Inchina-te, incinge-te, azi iti voi da motive sa fii mandru...

Stiu cat de mult ai alergat, stiu cat de mult te-ai consumat,
Stiu incotro vrei sa ajungi, si ce te chinui sa atingi,
Dorinta iti va fi implinita, nu mai ai de alergat,
Mai ai o singura datorie, toata durerea sa o stingi...

Vei construi o suta de drumuri, vei devia o mie de izvoare,
Si vei tocmi un milion de raze de soare, ai mult de lucru dar,
E totul pentru Ramona, astazi o sa-i inveti inima sa zboare...
Drumuri spre inima ta vreau sa-i faci din orice hotar,

La orice pod, la orice curba, la orice incrucisare,
Vreau sa-i asezi un izvor, sa-i fie de revigorare,
Iar la fiecare 10 pasi vreau sa tocmesti cate-o raza de soare,
Sa-i zambeasca, s-o-ncalzeasca, s-o deschida ca o floare...
...............................................................................................

Te iubesc sufletica mea, precum vezi, Doamne Doamne m-a pus la treaba pentru sufletul tau si nu m-as putea gandi la un lucru mai frumos decat acesta, sadesc o gradina pentru tine, vreau sa-ti rodesc zambete, vreau sa-ti infloresc bucurie, vreau sa-ti seman linistea si sa-ti curat sufletul de scaietii tristetii... Vreau ca in orice directie privesti sa fie un drum catre inima mea... Acolo nu vei gasi nici o poarta, pentru ca le-am distrus pe toate, nu va trebui sa bati la usa, pentru ca inima mea va fi deschisa, curata, sincera, primitoare, calda si frumoasa, precum un ghiocel... Ti-am gatit sufletul cu petale de trandafir, mi-am primenit inima cu straie de sarbatoare si te astept ca sa sarbatorim impreuna, ''nunta'' inimilor noastre, si vom taia impreuna panglica podului vesnic ce ne va uni sufletele...

Daca pana acum incercam sa fug de mine, pentru ca nu ma consideram suficient de curat, suficient de bogat, suficient de frumos, suficient de pretios pentru tine, afla ca nu mai sunt asa, voi fi eu diamantul pe care-l vei slefui, sunt convins ca nimeni si nimic nu va putea sa ma faca mai frumos decat tine... Asa ca vino suflete, vino frumoasa mea, te astept, la fiecare rascruce cu-n izvor, la fiecare 10 pasi cu o raza de soare si la fiecare raza de soare cu-n sarut... Vino!!!

Niciun comentariu: