5 noiembrie 2013

Dialoguri cu un înger

(Sursa foto: internet)


Toţi avem în viaţă un înger. Îngerul este acela care te iubeşte aşa cum eşti şi pe care îl iubeşti aşa cum este. Fără să întrebi. Fără să te întrebe. Care ştie dacă sufletul tău e în genunchi. Despre care ştii când sufletul lui e în genunchi. Pentru că el este ghemuit tot în sufletul tău şi tu în al lui. Ştii că poţi alege să fii oriunde vrei să fii, lângă oricine şi el asemenea. Nimic nu vă poate despărţi. Nici măcar iubirea. Pentru că el este a ta şi tu a lui. Oamenii nu pot interveni între îngeri, dar ei pot alege să fie oameni pentru o iubire. Oriunde vei fi, inima mea te va simţi până în cel mai adânc, adânc al său. Pentru că tu o ţii în palma inimii tale şi o cutremuri. Am să plâng şi am să mă bucur cu tine. Te voi ţine de mână şi mă vei ţine de mână. Şi vom spera. Vom spera că dacă nu am umblat în viaţă alături, poate dincolo de ea vom zbura aripă în aripă. Toţi avem în viaţă un înger. Tu eşti al meu. Ştiu. Te-am luat în inima mea pentru tot restul eternităţii.....! - Ramona-Sandrina, Dialoguri cu un înger

Somn uşor, îngerul meu!

Niciun comentariu: