12 iulie 2009

dans fantastic

 (Sursa foto: internet)

seara,
cearşaf de îmbrăţişări fierbinţi
trecea printre noi, unul altuia, nouă
un dans fantastic - Berlioz încearcă să ne acompanieze
unduirile
îmi amintesc cum printre picăturile de vin roşu şi dulce
pe care ni le culegeam de pe gură
ca pe o licoare interzisă
îmi povesteai despre mare - cum îmi mângâie degetele,
iar tu le sărutai unul câte unul
pierdută la mijlocul atingerii noastre le uitam şirul
ştiam că sunt zece
la mâini,
zece la picoare,
dar nu am reuşit să le număr niciodată pe buzele tale
poate nici nu era vorba despre mare
ci doar despre mine - cum mă prelingeam ţie toată
despre foc nici nu ştiu dacă mi-ai vorbit vreodată
sau doar el
se aprindea cu un geamăt - singurul rostit odată cu numele

nostru
nu mai vreau să ştiu nimic decât pielea ta sub degetele

mele, mirosul ei ud printre umbrele de parfum
şi căldura
ce mă învăluie încet ca o mângâiere - sunt iarăşi vie, da,
mă simt şi eu acum!

Niciun comentariu: