1 decembrie 2008

furie - sa va fie rusine!


adevarul este ca in tara asta oamenii s-au invatat sa taca! s-au invatat sa inghita! s-au invatat sa mearga cu capul plecat chiar si atunci cand ei insisi au dreptate! s-au invatat sa isi ceara scuze cand li se da peste maini, peste gura, peste suflet cu atata nerusinare, sfidare si lipsa de profesionalism!
unii dintre cei care tac au scuze. nu am sa discut despre educatie acum, despre sansa de a avea carte si a fi umblat.
unii dintre cei care tac nu au nici o scuza - ba mai mult...sunt chiar deplorabili, - dar nici despre acestia nu vreau sa discut acum.

acum am sa discut despre Medicul roman. el/ea...omul care a jurat sa respecte dreptul la viata, sa respecte viata si sa incerce sa salveze!
acum am sa discut despre faptul ca Medicul roman nu mai prezinta o garantie reala pentru pacient, nu mai prezinta incredere - oamenii merg doar pentru ca in unele cazuri nu stiu, nu pot sau nu dispun singuri!

Medicul roman nu mai este un salvator! a devenit...(cand? nu se stie! undeva pe parcurs...) calau! nu spun criminal. criminalul are alt inteles.
calaul insa este...o meserie recunoscuta. de unii aplaudata, de altii ignorata, de altii huiduita, dar...de toti recunoscuta!

Medicul roman este de doua feluri (sau trei...depinde): bun care e deja plictisit si bun care e nemultumit!

din fericire pentru mine nu pot sa ii inteleg pe nici unul!

a! da! veti sari ca de ce sa dati ce aveti mai bun cand sunteti platiti cum sunteti platiti si nu aveti cu ce sa munciti!
stiti ce?
PATETIC! EXECRABIL! INTOLERABIL!
toate aceastea au fost de mult! le stiati cand ati urmat facultatea, le stiati cand ati facut stagiatura...de ce ati continuat?

sunt avocat. (e doar un exemplu)
de ce?
pentru ca imi place fire-ar sa fie!
pentru ca iubesc aceasta meserie!
pentru ca e pasiunea mea!
pentru ca ma completeaza ca si om spiritual nu ca si om material!
e greu?
logic!
am si eu responsabilitatea vietii! vietilor!
am stiut dinainte, stiu si acum!
mi-am asumat responsabilitatea si consecintele acestei meserii: indiferent de satisfactiile materiale pe care mi le ofera!
dincolo de orice satisfactie materiala sunt si am sa raman eu ca si om!

asa ar trebui sa simta orice om cand alege sa practice o meserie in viata.
da..., recunosc sunt cazuri in care muncim pe posturi care nu ne reprezinta, dar asta nu inseamna sa nu le facem sa ne reprezinte, sa nu ni le adecvam felului nostru responsabil si uneori placut si frumos de a fi!

am mai spus-o: cand unui om, unei entitati ii moare spiritul totul s-a sfarsit!
fara spirit oricine si orice moare - indiferent cat va mai trai dupa!

in concluzie: sanatatea romaneasca e moarta demult! de cand oamenii ei frumosi au dezbracat hainele albe in locul celor de azi!
imi pare rau pentru cei cativa Medici care INCA sunt Oameni!
pentru ei imi pare cel mai rau!
ei sunt cei care duc pe umerii sufletului toata povara acestui starv, acestui cadavru care pur si simplu: PUTE!

Romania trezeste-te! Romani...treziti-va!
MEDICINA...trezeste-te!

Un comentariu:

Anonim spunea...

perfect de acord. am vorbit atat de mult despre medici, incat mi s-a scarbit.

imi place mult blogul tau. bine te-am gasit!