4 septembrie 2013

- Ramona, eu uneori nu te înţeleg!

(Sursa foto: internet)

- Ramona, eu uneori nu te înţeleg! Te îndrăgosteşti atât de repede! Suferi, plângi, disperi, zbori, râzi, cazi şi te înalţi. Nu am văzut om care să se amestece astfel în emoţii şi să le trăiască până la epuizare ca pe tine! Deşi îţi cunosc povestea marii tale iubiri, uneori am impresia clară că iubeşti doi bărbaţi, două suflete. Pe unul îl ştiu, dar pe celălalt nu am să îl pot ghici niciodată!

- Ai dreptate! Iubesc două suflete! Nu ai cum să îl ghiceşti. Cel de al doilea bărbat pe care îl iubesc este Scrisul! În el îmi învelesc sufletul când mă simt a nimănui. Ştii, până şi cuvintele sunt iubiri! Uneori, fac dragoste cu ele, dar niciodată fără bărbatul pe care îl iubesc! El e întotdeauna acolo...în mijlocul lor! - Dialog, Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: