3 februarie 2014

Naivul - Tu a Mea!

(Sursa foto: internet)

De-ai fi a mea, ți-aș da alt nume, un nume pe care să-l știm doar noi doi, ascuns de restul lumii. Când te voi striga iar tu îmi vei răspunde, voi ști că te-am smuls din brațele lumii și pentru câteva clipe îmi vei aparține în întregime.
Ți-aș pune nume de Soare, pentru că aduci căldură în sufletul meu.
Ți-aș pune nume de Vânt, pentru că ești pretutindeni, în jurul meu, în gândurile mele, în visele mele.
Ți-aș pune nume de Apă, pentru că de pe buzele tale îmi adăp sufletul.
Ți-aș pune nume de Pământ, pentru că îmi hrănești și îmi crești sâmburele de iubire.
Ți-aș pune nume de Lună, pentru că tu răsari mereu, unică, pe cerul meu.
Și dacă nu aș putea să mă hotărăsc, ți-aș spune simplu TU A MEA!

(Sursa text: Naivul)

Niciun comentariu: