3 februarie 2014

Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (dialoguri cu un înger)


(Sursa foto: internet)

Te caut! Te voi căuta până la sfârșitul lumii dacă va fi nevoie! Și nu mă mai tem. Știu că undeva te-ai oprit și mă aștepți. Ești acolo. Nu ești aici pentru că eu mai am câte ceva de reparat. La mine. La viața mea. La sufletul meu. Și nu ține de tine. Deși știu că dacă ai putea ai pupa să treacă tot într-o clipă! Ai face dagă, dagă și ar fi bine. Dar ține de mine. Eu trebuie să îmi pun conștiința, inima, viața și faptele la treabă. Să primenesc locul acela frumos doar al nostru. Doar pentru noi. În care vom intra cu amintirile și trecutul nostru, dar singuri. Vezi, iubitule? Acolo, în cea mai adâncă noapte din mine...ești TU! Tu vei fi întotdeauna cel care mă va aduce acasă la noi!

***

(Ramona-Sandrina - Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! ~~~ cartea va îngloba și "Dialoguri pentru un înger")

Niciun comentariu: