3 februarie 2014

Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (Dialoguri cu un înger)




....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
.....

ti-aș spune atât, atât de multe, dar voi lăsa dragostea noastră să te audcă înapoi în acel loc unde noi ne-am întâlnit prima oară. În acel loc unde nu a trebuit să spui nimic să mă ai. În acel loc unde inimile noastre au făcut prima oară dragoste, iar noi ne-am născut unul altuia! Ți-aș spune atât de multe, dar eu știu că tu te-ai săturat de cuvinte. De aceea am să tac, am să te iubesc și am să micesc distanța dintre noi cu mine! Ia-mă Iubite...nu înțelegi? Sunt copilul inimii tale! Iubește-mă, dragul meu! Crește-mă! Trăiește-mă! Fii cu mine! E mai bine să ne iubim în doi! Unde ești? Când eram mică, obișnuiai să stai pe pervaz alături de mine. Eu în casă. Tu mereu afară. La început nu am înțeles cum puteai să nu cazi. Apoi ți-am văzut într-o noapte aripile. Și am știut. Am știut că tu erai îngerul pe care Dumnezeu mi l-a trimis ca să nu mă afund în mizeria acestei lumi și să nu mor neiubită! Acum, stau pe pervaz și te aștept. Te simt! Dar nu te mai văd! Vreau să te văd! Atât de tare....!!!

Afară, viscolea a depărtare și uitare, telefonul sună cu putere. M-am ridicat de pe pervaz și am răspuns. Trebuia să mă mărit. La naiba! Unde sunt toți îngerii când avem nevoie de ei? Eu am nevoie de o armată!

- Mamă? Eu acum ce fac? Sunt îndrăgostită de altcineva!

- Cum de altcineva? Ești cu el de vreo cinci ani!

- Da, dar cu celălalt sunt din clasa întâi!

- Dumnezeule!!! Cum din clasa întâi? Cine este? Eu de ce nu știu!

- Pentru că nu știu...Nu știu cum să îți explic, mamă!

- Nici eu, dar ar fi bine să o faci! Acum! Cumva!

- Bine! E soțul meu! Îl știu din altă viață! În aceasta doar îl visez, darjur că e aici, mamă...Mereu!

- Oh, Doamne, ce m-ai speriat! Bine că e doar vis!

- Mamă...tu ai auzit măcar ce am vorbit cu tine?!

- Da, ceva de un soț mort și faptul că îl visezi!

- Nu e mort!

- Atunci, divorțează de el, pentru că ai o nuntă de făcut! Și gata cu prostiile astea!

- Mamă! Mamăăă!

În telefon se auzea doar tonul. În rest nimic. Numai bătaia disperată a unei inimi ce era gata să sară din piept și să urle.


(Te voi iubi, până eternitatea se va sfârși! (Dialoguri cu un înger), Ramona-Sandrina)

Niciun comentariu: