6 martie 2014

Nu te-am iubit în cuvinte...


Nu te-am iubit în cuvinte. În ele doar am încercat să te îmbrac pentru a te arăta lumii cât de frumos ești. Poate nu ar fi trebuit, dar sufletul meu s-a bucurat ca un copil când te-a găsit. O nestemată rară. O floare frumoasă căreia îi stă bine acolo în grădina aceea mare și plină de culoare și nu ruptă și ascunsă în întuneric. Am vrut ca toți să vadă minunăția. Evident am greșit. Tu nu ai vrut. Nu să te vadă lumea pe tine ci...pe noi. Regret. Eu când iubesc nu mă ascund. Nu sunt o paria care să fie pusă în întuneric. Nu sunt Rapunzel căreia să îi aprinzi sufletul doar când simți tu să te bucuri de el și îi cânți iubirea. Sunt o femeie care iubește și vrea să fie iubită. Care vrea să se bucure de viață. De liniște. De stabilitate. De o relație normală. De un cămin. Care își ține iubitul de mână în văzul lumii, îl sărută și i se aprind ochii de fericire știind că el e acolo. Nu mai am 18 ani să mă țin de mână pe sub bănci și să fug în parc să mă sărut cu iubitul meu. Iubirea mea e responsabilă. Nu e subiect tabu. De ce ar fi? Ești tu. Dar eu nu sunt nici de ascuns, nici de ținut la tocmeală. Eu sunt sau nu sunt! De când ai ales...nu voi mai fi. Pentru că nu sunt gara nimănui. Nici băncuța pe care să se așeze toți să își plângă iubirea și apoi să dispară când o au. Am renunțat la tot și când am fost liberă...ai plecat. Să fii fericit și iubit! Când ne vom întâlni, voi vrea să știu însă cât ți-am lipsit și ce ți-a lipsit în viața asta fără mine. Pentru că îți va lipsi! Da. Am avut dreptate când am fost mică și am spus că nu vreau să cresc mare pentru că oamenii mari complică totul și uită să fie fericiți! Și nu zâmbesc decât foarte rar. Vreau să cresc mică! Și vreau să mai cred! Vreau să mai cred că iubirea sinceră și frumoasă...EXISTĂ! - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: