6 martie 2014

Zina Zen...unul din oamenii mei frumoși...

(Sursa: Zina Zen)

Oamenii nu ar trebui să renunțe când iubesc. Așa e logic. Logica sufletului. Doar că sufletul nu are logică și oamenii renunță. Caută nod în papură. Petec. Îl așează perfect peste rana lor și se îndepărtează. În urma lor însă rămâne un parfum. Un parfum pe care îl recunoști priubnde ai fi. Clipă de clipă. An de an. Până mori. Speri ca și după. E parfumul care te ține în viața și te reînvață să respiri. Vorba Zinei care scrie Dumnezeiește..."Cel mai mult l-am iubit. Cel mai ușor m-a dat.". Iar eu?! Respir. Nu am altă cale. Se învață. E ca mersul. Îl tot înveți dacă vrei să ajungi undeva. Iar eu vreau. Chiar și fără el. Doar că...nu va mai fi la fel. Asta e. End of Story! - Ramona-Sandrina

~~~

Cine m-a iubit mai mult, cel mai ușor m-a dat.
M-a dat cărților. Poeziei. M-a lăsat să calc în lumea nemărginită a rimelor frumoase, de unde nu am mai știut să ies.
M-a dat nopților. M-a dat unui pahar de vin. M-a dat unui reflex. Obișnuinței. Sunetului deșteptătorului de dimineață.
M-a dat vara, mării, și iarna, zăpezii. M-a dat unui pescăruș, odată. Și unui câmp de grâu m-a dat.
Noaptea, mă dădea nopții.
M-a dat întrebărilor lui vechi. M-a dat unei taine străine. M-a dat umbrei sale.
M-a dat geamului. Zile-n șir am stat cu fruntea lipită de geam, urmărind cum nu se întâmplă nimic pe locul nostru de parcare. Într-o seară, mi-a fugit privirea spre alte mașini, aliniate regulamentar pe locurile lor. M-am uitat mai departe - la stradă, la oamenii care mergeau, se intersectau, traversau, se împiedicau, se opreau să-și vorbească, își întorceau privirile, unul în urma celuilalt. Uneori, pe rând, alteori, în același timp. Zilele în care se întâmpla asta, îmi plăceau cel mai mult. Desenam inimi pe geamul aburit. Voiam să iasă egale, identice, suprapuse, dar una-mi ieșea tot timpul mai mare. M-a întrebat într-o zi, de ce stau atâta la geam. Abia atunci am înțeles că eu urmăresc Oamenii și Intersecția chiar și când el e în spatele meu.
.....
Cel mai mult l-am iubit. Cel mai ușor m-a dat. - Zina Zen

~~~

Recomand pagina Zinei din toată inima și cu tot dragul meu de ea și de toate textele ei de-a dreptul rupte din fiecare dintre noi și totuși cel mai mult din...ea... O iubesc !

Niciun comentariu: