2 noiembrie 2009

noaptea ielelor



aş vrea, ... spun doar aş vrea, deoarece nu mai am dreptul să vreau nimic. aş vrea însă, să-ţi arat noaptea mea dragul meu. acea noapte în care tu nu ai voie să intri decât rostind parola cu sufletul larg deschis, în timp ce sufletul meu s-ar închide în jurul tău ca un boboc de floare sărutându-ţi cu fiecare petală fruntea obosită.
aş vrea să-ţi arat câteva stele şi să ţi le înşir în privire, în timp ce a mea te-ar culege şi reculege tuturor nopţilor pe care tu nici nu trebuie să le cunoşti. nopţi goale. goale până şi de gânduri.
aş vrea să-ţi arat în câte nuanţe te-am conturat pe suprafaţa Lunii, în timp ce vântul ne-ar acompania paşii cu un cântec de iubire, iar tu, poate pentru prima dată te-ai lăsa valului.
cât de frumos mi-aş lăsa capul pe pieptul tău şi aş asculta sunetul esenţial al existenţei mele, în timp ce tu, ţi-ai apleca buzele peste creştetul meu.

noaptea se aud ielele, iar sunetul cocoşului ...o face fărâme de trei ori câte trei, de treizeci de ori câte treizeci, de trei sute de ori câte trei sute, ... , iar eu, te las dimineţilor liniştite şi mersului firesc al vieţii...unde eu rămân asemeni unei erori de program. un vis pe o partitură. un virus de emoţie într-o lume fără emoţii. indiferent ce aş fi, nu ar exista sensul fără tine.

somn uşor vis frumos şi drag!


(Sursa foto: internet) 

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Un virus de emoţie într-o lume fără emoţii... O astfel de virusare nu poate fi decât benefică...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Dacă ai ştii cât de mult mi-aş dori să ai dreptate... cât de mult!!!