21 noiembrie 2009

răvaş de iubire

( Sursa foto: internet)

de atât de multă vreme am vrut să-ţi scriu un răvaş de iubire, dar indiferent cum aş fi făcut-o...mi se părea prea puţin. nu găseam cuvântul, nu găseam calea, nu găseam...hârtia.

mi-am dat seama însă, că am căutat greşit. cuvântul este..."nefiresc", calea este "privirea", iar hârtia este "sufletul"...

iubirea nu există decât prin iubire şi nu se poate scrie decât cu ea şi prin ea însăşi...

şi aşa..., acum, îţi trimit cu toţi fluturii mei frumoşi ... un răvaş  prin care îţi spun că:

... te iubesc nefiresc de mult minunea mea de om cu privire caldă, iar dragostea mea, va fi veşnic scrisă în sufletul meu...cu însuşi iubirea ta...a noastră!...

îţi iubesc mâinile dragul meu drag şi ochii şi zâmbetul şi emoţia ta copilărească şi inima care ori de câte ori mă strângi la pieptul tău bate... bate atât de tare încât să o audă toată lumea... lumea mea, a noastră!

îţi iubesc glasul...care e asemeni unui ceasornic plin de magie ce anunţă zile pline de linişte şi iubire... niciodată nu întârzie, niciodată nu ratează, niciodată nu...uită.

în sufletul meu, clinchetul lui este precum cel mai dulce şi senin sunet...care mă atinge bucurându-mi fiecare parte din mine...despre care nici măcar nu aş fi bănuit că există şi mă umple de fericire şi mulţumirea că-mi exişti atât, atât de frumos şi tăcut!

îţi iubesc ... totul, pentru că dai atât de frumos rost fiecărei clipe din existenţa mea uneori cenuşie şi cernită de griji şi tristeţi, pentru că transformi orice gest mărunt într-un roi de fericire şi zâmbete, de emoţie şi bucurii, pentru că dacă şchioapăt ştii să-mi araţi că acel "picior" va fi cel învingător sărutându-l şi redându-i pasul firesc... pentru că îmi araţi scările, dar mă susţii cu tot sufletul tău să le urc...păşindu-mi alături aşa cum nimeni nu mi-a păşit vreodată...

îţi iubesc umbra pentru toată iubirea gingaşă cu care mă înconjoară în fiecare clipă...şi clipă...în toate clipele mele...

te iubesc pentru tot ceea ce sunt şi-mi doresc a fi doar pentru că tu eşti...

te iubesc omule frumos...pentru că te iubesc şi atât, iar aici nu este loc de stipulări, de interpretări, de negocieri, de exagerări, de nimic...decât de... iubire!

6 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Minunat text, mai ales într-o zi în care oamenii au uitat de iubire din cauza votului...

sunshine spunea...

Oamenii care stiu sa iubeasca nu uita niciodata s-o faca.Iubesc pur si simplu, fiecare celula iubind altceva, intreaga fiinta iubind un suflet.Asa este surioara mea, altfel vietile nu ni s-ar fi intalnit .

Lady Allia spunea...

Lisandru...nu am cum să uit de iubire :).
Mă trezesc cu ea, umblu cu ea în suflet şi o port pe toate străzile vieţii mele..., adorm cu ea, respir cu ea şi din ea!

Votul mă interesează mai puţin, pentru că oamenii de adevărată valoare nu au şanse. România nu e pregătită nici acum de adevărata schimbare!

Lady Allia spunea...

Lili dragă...nu ştiu dacă ştiu să iubesc, dar iubesc cu toată fiinţa mea şi mă bucur că mi s-a lăsat această şansă...

Cât despre noi...cred cu siguranţă că vieţile noastre s-au mai întâlnit şi se vro mai întâlni şi după această viaţă!
Nu cred că mi-aş putea închipui o viaţă fără de tine draga mea surioară!!!

Liliutz1969 spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=YE5CURGzHAc

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc din suflet, Lil :-*! te iubesc nespus, draga mea dragă...