9 decembrie 2009

crucificarea clipelor



(Sursa foto: Jucoolimages)
tu acolo, eu undeva în lumea asta
vom culege câteva momente pentru noi,
iar restul...le vom aştepta visând

dar ştii...?
sunt fericită fiecărei clipe pe care mi-o aşezi pe frunte
ca pe o coroniţă împletită din miez de suflet,
scufundat în atâtea tăceri

tăcerile tale sunt asemeni unei păduri cărunte de iubire
unde, din ramurile copacilor se preling şoapte
ce mă ţin în braţe
şi-şi pun fruntea pe umerii mei goi de lume
unde îmi eşti doar tu şi atingerile tale
ca dintr-o altă lume caldă...atât de străină mie
până la tine

prin tine îmi curg toate, iar tu îmi pui pe buze doar
viaţa strecurată de rău şi tristeţe
o picătură de apă vie...
îmi eşti mereuciur tuturor lacrimilor amare,
două aripi mari şi frumoase de înger din care picură
dragoste,
iar eu zbor atât, atât de aproape de tine

în lumea noastră îmbrăcată în cuvinte nerostite,
noi suntem iubiţii neinterzişi care pot râde, dansa,
care se pot ţine de mână
şi îşi pot iubi ochii, fruntea, mâinile, buzele
ca pe o carte din care sorb toate cuvintele

în lumea asta
noi nici nu ştim cum iubim dincolo de cuvinte
ştim doar să iubim
cum nu s-a mai iubit
şi să ţinem cartea sub inimă
ca să putem culege cât mai multe guri de aer
pentru toate clipele întinse pe cruce
sub care eu mă rog aşteptând o alta
şi o alta
şi o alta...

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"în lumea asta
noi nici nu ştim cum iubim dincolo de cuvinte
ştim doar să iubim
cum nu s-a mai iubit
şi să ţinem cartea sub inimă
ca să putem culege cât mai multe guri de aer" - Doamne, ce frumos... Tare mult mi-au plăcut versurile...

PS - a apărut un nou volum din Dune - "Cruciada Maşinilor"... La bună citire!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc Lisandru...şi de vorbe şi de vestea apariţiei cărţii.
Recunosc însă, că Brian nu va putea să-l egaleze vreodată pe tatăl său în sufletul meu, dar îl citesc cu emoţia regăsirii unor legende fără egal!

Aimée spunea...

Oare de ce e nevoie ca sa simti asa?... Si mai ales, de ce e nevoie sa faci tot ce simti, netagaduit, chiar si in clipele cand parca nu poti?...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Pentru a iubi nu există clipe în care nu poţi, indiferent de circumstanţe. Pentru renunţarea la tine în favoarea altor circumstanţe fără iubire..., da.

Şi crede-mă că nu rduc totul la puf roz şi viaţă în alb.

Eu simt aşa pentru că simt şi...atât. Cândva, căutam şi eu răspunsuri, acum sunt fericită că am privilegiul de a trăi o stare de graţie sufletească!

Ce se întâmplă cu tine iubita?
Tare...altfel, tristă şi îngândurată mi te simt! >:D<

Aimée spunea...

Nimic, doar o pasa proasta, care se rasfrange aiurea... Mai am de crescut! >:D<

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Iniţial mi-a venit să spun doar: "bine că e doar atât", dar acum nu ştiu dacă e doar atât sau dacă e bine...

Oricum...oameni care ne iubesc nu ar trebui să ne pună mănuşi de baseball în mână şi să ne înveţe să creştem mari ca să nu ne doară...

Sper doar să fie o pasă şi atât!

Ţi-am spus în ultima vreme cât de mult însemni pentru mine şi cât de mult te iubesc fată dragă?
>:D< >:D< >:D<