7 decembrie 2009

să-ţi fie



(Sursa foto: Jucoolimages)

mi-ai luat sufletul de mână şi...am ştiut
că sufletul meu îţi va fi pentru totdeauna inel de logodnă,
mănuşă pentru clipe reci
şi casă

în prag, am să te aştept cu toţi anii mei lipsă ţie
şi-am să-i gătesc mereu ca pentr o zi de iubire
am să le pun o floare cu zâmbet în păr
să-ţi fie alături în zile grele
două stele niciodată apuse în priviri
să-ţi fie lumină în zile înnorate
doi maci bujori în obraji,
să-ţi fie de zbor
iar în palme voi avea mereu rămânerea
peste umerii tăi frumoşi,

unde degetele mele se vor odihni ca şi cum acolo
ar fi întâlnit infinitul
într-o îmbrăţişare

m-ai luat de mână şi...am ştiut
că mi-ai luat sufletul în sufletul tău pentru totdeauna
ca să-i fi casă

4 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"unde degetele mele se vor odihni ca şi cum acolo
ar fi întâlnit infinitul
într-o îmbrăţişare" - îţi doresc un început de săptămână cât mai bun şi felicitări pentru aceste versuri deosebite...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Întorc gândurile şi felicitările înmiit unui frumos îndrăgostit :)!

Loredana spunea...

ce poezie minunata! nici nu se poate o declaratie de dragoste mai emotionanta...

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc din suflet Loredana pentru trecerea pe la han şi pentru aprecieri!
Pup fetele şi...vă doresc o iarnă şi Sărbători de vis!