13 octombrie 2010

Din nou la taste!

Dragii mei..., vă mulţumesc din suflet pentru gândurile bune, pentru încurajări şi sprijin, iar acelora dintre voi care m-aţi contactat vă mulţumesc pentru posibilitatea de a vă auzi şi de a vă cunoaşte şi altfel :).

Vă rog să îmi iertaţi lunga lipsa de activitate, dar m-am ciocnit de un lung şir de probleme care trebuiau rezolvate urgent şi încă mai sunt câteva, iar internetul de abia astăzi am reuşit să îl instalez..., dar de azi sunt din nou în activitate :). Mi-aţi lipsit şi mi-au lipsit dimineţile în care intram pe blogurile voastre Crengu, Iulia, Valy, Cătă, Matilda, Lisandru, Dan, Nea CostachePatrick, Tudor, Cora, să vă citesc pentru a aduce soare pe parcursul zilei ...

Deci...m-am întors acasă şi sunt nespus de fericită să revăd toamna în Focşani, oamenii şi locurile mele dragi... Când toată nebunia se va sfârşi voi fi şi mai ferictă să pot să vă întâlnesc pe unii dintre voi, mă plimb liniştită pe străzile oraşului meu iubit, să admir toate colţişoarele de care mi-a fost atât de dor...

În câteva zile o să revin cu detalii despre lansarea cu care şi eu am emoţii...

Vă îmbrăţişez pe toţi şi vă doresc o toamnă liniştită şi frumoasă...

5 comentarii:

sunshine spunea...

Bine ai revenit, sis drag. Te imbratisez cu mult drag .Mi-a fost tare dor sa te citesc, din pacate acum am eu calculatorul stricat.Acum sunt la Catalin si ma bucur ca am putut sa-ti las mesaj. Astept noutati .
Va sarut cu toata dragostea.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Şi mie mi-a fost dor de tine sis >:D< Mi-a fost dor de taste :)) şi de oamenii mei dragi! Te iubesc sis şi mă bucur să te văd!

Aimée spunea...

Pfiu, ce bine, credeam ca am ratat-o si mi-era ciuda! :"> Ma bucur tare mult ca ai revenit, ti-am simtit lipsa! Saru'mana pentru semnul lasat! Crestem si noi, crestem... :)

Te imbratisam cu drag si dor!

Dan Trofin spunea...

hey, ma bucur ca te-ai mai linistit si ca te-ai intors unde te simti tu mai bine. asa cum ti-am mai zis, ne vom intalni cat mai multi colegi din blogosfera VN, musai pana la sfaristul anului. ar fi fost ok acuma si i-am fi zis "BachusBlogMeet". dar merge si mai incolo de sarbatori :)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Păi, Bachus o să îmi creeze insomnii dat fiind că îi sunt peste frunte de aproape :))). Poate ne-om vedea şi pe acolo, dacă nu, jucăm prinsa până ne vedem la un blogmeet :).
De liniştit...măcar sufleteşte da...sunt acasă :), aici lângă voi!
Mulţumesc de trecere...